تساوي پرسپوليس و فجرسپاسي در شیراز

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تيم فجرسپاسي متوقف شد تا به طور موقت هم به صدر جدول نرسد.

در ادامه هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس از ساعت 14و 30 دقيقه در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف فجرسپاسي رفت که بازي با نتيجه مساوي يک بر يک مساوي به پايان رسيد.
فجر سپاسي که در رده پانزدهم جدول قرار دارد براي اينکه به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد بازي را هجومي آغاز کرد و در 20 دقيقه اول مسابقه يکي دو موقعيت بر روي دروازه پرسپوليس خلق کرد و بعد از آن بازي به تعادل کشيده شد.
در دقيقه 34 شوت از راه دور حسين ماهيني را صالح‌خليل آزاد دروازه‌بان فجر به خوبي مهار کرد.
در نيمه دوم پرسپوليس بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 50 ضربه کاشته ارسالي محسن مسلمان را سيد جلال حسيني با ضربه سر به سمت دروازه فجر زد که توپ بعد از اصابت به مدافع فجر وارد دروازه اين تيم شد.
بعد از گل محمود ياوري سرمربي فجر معتقد بود که داور به اشتباه به سود پرسپوليس اعلام خطا کرده و به داور اعتراض‌هاي زيادي داشت.
در دقيقه 62 شوت مهرداد کريميان به تيرک عمودي دروازه‌ پرسپوليس اصابت کرد. بازيکنان فجر از توپ برگشتي استفاده کنند.
فجر بعد از اين صحنه هم حملات خطرناک زيادي روي دروازه پرسپوليس انجام دادند.
در دقيقه 65 جلال عليمحمدي با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل فجرسپاسي را به ثمر رساند تا بازي مساوي شود.
بعد از گل هم فجري‌ها همچنان بر روي دروازه پرسپوليس حمله کرد.
البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به ميثم خداشناس، مهرداد کريميان و سيامک کوهنورد و عليمحمدي از فجرسپاسي و محسن مسلمان، سيدجلال حسيني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
پرسپوليس در صورت پيروزي در اين ديدار مي‌توانست به طور موقت به صدر جدول برسد اما سرخپوشان صدرنشيني را دوست نداشتند. آنها سه روز در هفته گذشته بخاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان تمرين نکرده بودند. پرسپوليس اکنون 45 امتيازي شد و در همان رده چهارم باقي ماند.
فجرسپاسي هم با 21 امتياز در ده پانزدهم جدول باقي ماند.
*ترکيب فجرسپاسي:
صالح خليل آزاد، حميد جوکار، محمد حيدري( از دقيقه 65 محمد نزهتي)، علي جليلي، سعيد قزل، رامتين سليمان‌زاده، مهرداد کريميان، سيامک کوهنورد، جلال عليمحمدي، ميثم خداشناس ( از دقيقه 89 مسعود ريکي) و سمير بکريچ( از دقيقه 89 آرمان رمضاني)
سرمربي: محمود ياوري
*ترکيب پرسپوليس:
نيلسون، جلال حسيني، محسن بنگر( از دقيقه 82 عليرضا نورمحمدي)، ميثم حسيني، حسين ماهيني، محسن مسلمان( از دقيقه 57 پيام صادقيان)، رضا حقيقي، محمد نوري، حميدرضا علي‌عسگر( از دقيقه 74 سيدمهدي سيدصالحي)، محمدرضا خلعتبري و محمد عباس‌زاده
سرمربي: علي دايي