قریشی: از تساوی با استقلال راضی هستیم

ساعت 09:31 شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل استقلال با ذهنیت برد به زمین رفتیم ولی به یک امتیاز هم راضی هستیم.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد قریشی بعد از تساوی یک - یک مقابل استقلال گفت: هواداران به ورزشگاه آ‌مدند و به ما انرژی دادند و دست‌شان را می‌بوسیم. بازی بسیار خوبی بود بویژه در نیمه دوم. روی یک غافلگیری گل خوردیم ولی با  تغییر سیستمی که ربیعی داد به بازی برگشتیم. می‌‌توانستیم گل دوم را هم به این تیم بزنیم. تیم ما دنبال سه امتیاز بود اما باز هم خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم.

وی درباره مصدومان زیاد ذوب‌آهن عنوان کرد: امسال آرش قادری و سبحان خاقانی را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داده‌ایم و امیدوارم زودتر این دو بازیکن به تیم برگردند و به ما کمک کنند.

قریشی در واکنش به این موضوع که پس از 10 دقیقه توانستند گل مساوی را به استقلال بزنند، خاطرنشان کرد: این باور را ربیعی در تیم جا انداخته‌ و ما با ذهنیت برد به زمین آمدیم. بعد از اینکه گل خوردیم بازیکنان ما توپ را در وسط زمین کاشتند و به دنبال گلزنی بودیم و می‌خواستیم برنده شویم که نشد. به یک امتیاز بازی با استقلال راضی هستیم و برای برد به مصاف پیکان خواهیم رفت.

کاپیتان ذوب‌آهن درباره نحوه قضاوت داور تصریح کرد: داور قضاوت خوبی داشت. سلطانی پیش از این یک بار هم برای ما سوت زده بود و امروز هم قضاوت خوبی داشت. 

وی در مورد اینکه استقلال یکی از پرخرج‌ترین تیم‌های فصل است اما ذوب‌آهن  از جمله کم‌‌خرج‌ترین تیم‌های لیگ است، گفت: هزینه در فوتبال خیلی تأثیر دارد و همه ما این را می‌دانیم. در اروپا هم باشگاه‌ها با توجه به پولی که دارند، بازیکنان باکیفیت می‌خرند و تیم را قهرمان می‌کنند. من به یک چیز معتقدم و آن هم اینکه 11 بازیکن حاضر در زمین نتیجه را تعیین می‌کنند. قبل از فن و تکنیک، باور و ذهنیت مهم است. تیم‌ها در لیگ برتر ما در این فصل فاصله زیادی با یکدیگر ندارند. تیم‌های صدر و پایین جدول با هم بازی می‌کنند و بازی مساوی می‌شود یا حتی تیم ته جدولی پیروز می‌شود. امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داریم و لیگ جذابی است. ان‌شاءالله بتوانیم پرچم ذوب‌آهن  را بالا نگه داریم و این تیم را به جایگاه واقعی‌ خودش برسانیم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه