بررسی ابعاد فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

ساعت 16:04 سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس مرکز رصد، نظارت و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و فعالان ورزشی ابعاد فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با عنوان «ارزیابی ابعاد فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها» با حضور معاونان فنی و ورزش قهرمانی، فرهنگی و توسعه همگانی وزیر ورزش و جوانان پولادگر و کلهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دکتر فیاضی، قائم مقام دبیر و رئیس مرکز رصد، نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر ابراهیم شکرانی، معاون برنامه ریزی راهبردی و نظارت و ارزیابی و محمد عصاره، در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
در این جلسه که به همت مرکز رصد، برنامه ریزی و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد، پیرامون حضور ابعاد فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال بحث و تبادل نظر شد.
مطابق با گزارش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، همه الزامات و زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال و در آینده‌ای نه چندان دور برای سایر رشته‌های ورزشی متناسب با کرامت و جایگاه زنان ایران اسلامی رعایت شده و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.