فیرات: پرسپولیس تیم بزرگی است

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس ۱۰ بازیکن تهاجمی دارد.

به گزارش روابط عمویم سازمان لیگ، انگین فیرات در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: فردا بازی سختی در انتظار ماست، هم پرسپولیس تیم برزرگی است و هم نفرات خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند. هفته گذشته هم 6 گل به مس زدند و همه تعجب کردند.

وی افزود: از نظر هجوم حداقل  10 بازیکن تهاجمی دارند که می توانند استفاده کنند. آن چیزی که مهم است این است که آنها صدر جدول هستند فردا بدون اینکه از جیزی بترسیم رو به جلو بازی می کنیم و به همه نشان می‌دهیم تیم خوبی هستیم و نتیجه مورد نظر را کسب خواهیم کرد.

وی  در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: هفته گذشته 2 بازیکن ما به نام‌های علی زینالی و اسحاق سبحانی اخراج شدند و در این بازی محروم هستند. 2 بازیکن ما سرماخوردگی دارند وضعیتشان معلوم نیست اگر بخواهم مثال بزنم مهدی جعفر پور سرما خورده اما مشکل جدی ندارد. به همه اعتماد دارم با 11 نفر وارد میدان خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اشتباهات داوری یادآور شد: همان طور که گفتم پرسپولیس باشگاه بزرگی است و طرفداران خوبی دارد برای داور قطعا اسان نیست او زیر فشار است و امیدوارم زیر این فشار نباشد و قضاوت عادلانه انجام دهد. در هفته اخیر داوری با ما نبوده است.

فیرات تصریح کرد: برای تیمی چون ما که بازیکنان جوانی دارد مشکل است زیرا بازیکنانش در یک سطح نیستند ما هم ضعف های خود را در بازیها می‌شناسیم و در صدد رفع آن هستیم.

انتهای پیام/خ