عزیززاده: مربیگری در استقلال دلِ شیر می‌خواست

ساعت 13:30 شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل گذشته مربیگری آبی‌پوشان در فصل جاری دل شیر می‌خواست.

aa

حمید عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی با نساجی در هفته بیست‌ویکم بیرون از خانه بود و آنها گل عجیب و غریبی زدند. شاید نتیجه این گل آخر فصل مشخص شود اما در مجموع استقلال خوب بازی کرد. گل‌گهر تیم خوبی دارد و اینکه بتوانید نتیجه یک بر صفر را دقایق پایانی وقت‌های تلف شده با پیروزی عوض کنید، کار بزرگی کرده‌اید. استقلال با این پیروزی در کورس قهرمانی باقی ماند. آبی‌پوشان شرایط خوبی دارند و با توجه به اتفاقات رخ داده خیلی خوب نتیجه گرفته‌اند.

وی در مورد تقابل فردای استقلال با فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم و دیدار امروز سپاهان - پرسپولیس گفت: فارغ از اینکه استقلال باید برنده بازی با فولاد باشد، تساوی پرسپولیس و سپاهان ایده‌آل‌‌ترین نتیجه برای آبی‌پوشان خواهد بود. فرقی نمی‌کند کدام تیم برنده شود، چون هر تیمی برنده شود فاصله امتیازی‌اش را با استقلال حفظ یا بیشتر می‌کند. امیدوارم استقلال برنده بازی با فولاد شود و دیدار پرسپولیس و سپاهان با تساوی به پایان برسد. نتایج این دو بازی می‌تواند خیلی از اتفاقات لیگ را رقم بزند.

مدافع پیشین استقلال با تمجید از نتایج آبی‌پوشان با هدایت ریکاردو ساپینتو خاطرنشان کرد: تحویل گرفتن تیمی که سال گذشته بهترین رکوردهای تاریخ ایران را زد و قهرمان شد، کار سختی است. فصل گذشته افتخاری نبود که استقلال در لیگ کسب نکرد، بنابراین دل و جرأت می‌خواهد تیمی را تحویل بگیرید که سرمربی‌اش رفته و شما باید جای او را پُر کنید. شاید برخی‌ بگویند برای مربی خارجی خیلی مسئله تفاوتی ندارد چون کارش را انجام می‌دهد ولی مربیگری در استقلال در این فصل دل شیر می‌خواست. همه این تیم را با سال گذشته مقایسه می‌کردند و انتظارات بالا رفته بود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه