محمودزاده: تیم های لیگ برتری باید ۱۴ روز قبل از مسابقات، حداقل ۱۴ بازیکن را ثبت کنند

ساعت 14:17 چهار شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال می گوید با توجه به مصوبه هیات رئیسه باشگاههایی که در زمان اعلام شده اقدام به ثبت قرارداد با بازیکن را نکنند، از جدول مسابقات کنار گذاشته و تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده در مورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول فوتبال عنوان کرد:  زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول از 16 خرداد آغاز و ششم شهریورماه 98 به پایان می رسد. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر از 10 مردادماه و لیگ دسته اول از 14 مردادماه آغاز می شود طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشگاه‌ لیگ برتری 14 روز و لیگ دسته اول از 10  روز قبل از شروع بازی‌ها حداقل می بایست نام ۱۴ بازیکن را ثبت کنند. در غیر این هر باشگاهی که در زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ اقدام به ثبت قرارداد با بازیکن را نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته و تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره تعداد  بازیکنانی که تیم ها می توانند جذب کنند، گفت: در نقل و انتقالات هر باشگاه لیگ برتری ۶ بازیکن لیگ برتری می‌تواند جذب کنند و تیم‌های که از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده‌اند (شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان) می‌توانند ۸ بازیکن لیگ برتری را جذب کنند.