استقلال به مقام سوم رسید؛ وداع سپیدرود با لیگ برتر

ساعت 00:58 جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

تیم فوتبال استقلال با پیروزی دو بر یک مقابل سپیدرود رشت در جایگاه سوم جدول رده بندی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در روزی که استقلال شانسی برای قهرمانی نداشت مقابل سپیدرود رشت به پیروزی رسید تا با خاطره ای خوش لیگ هجدهم را به پایان برساند.

استقلال با این پیروزی با کسب 57 امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت و سپید رود رشت با قبول شکست در این مسابقه به لیگ ازادگان سقوط کرد.

دقیقه 6: روح الله باقری در محوطه شش قدم سپیدرود مهدی قائدی را صاحب توپ کرد که ضربه مهاجم جوان استقلال توسط کوروش ملکی مهار شد اما قائدی در برگشت با ضربه ای فنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 22: پاس روح الله باقری به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن با بغل پا گل دوم استقلال را وارد دروازه سپیدرود رشت کرد.
دقیقه42: استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که وریا غفوری با با بی دقتی آن را از دست داد.
دقیقه 91: مهرداد بایرامی در عمق دفاع استقلال صاحب توپ شد و با بغل پا دروازه سید حسین حسینی را گشود.
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل صنعت نفت، در دیدار امشب برابر سپیدرود روی نیمکت آبی‌ها حضور نداشت و از روی سکوها به تماشای این مسابقه نشست.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی(داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی(خسرو حیدری)، مهدی قائدی و روح الله باقری
سرمربی: فرهاد مجیدی
ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست(حسین ابراهیمی)، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی
سرمربی :نادر دست نشان