فولاد و تراکتورسازی به تساوی رضایت دادند

ساعت 00:34 جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در آخرین هفته لیگ برتر با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، امروز (پنجشنبه) فولاد میزبان تراکتورسازی بود.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که امیدهای تراکتورسازی برای قهرمانی کاملا از دست رفته بود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تنها روزنه امید آنها محسوب می شد البته تمام این اتفاقات به نتیجه دیدارهای همزمان استقلال مقابل سپیدرود و پدیده در برابر ماشین سازی بستگی داشت.
تراکتورسازیِ امیدوار به کسب سهمیه برای این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مسعود شجاعی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان حاج صفی ایمان سلیمی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری به میدان رفت.
در سوی دیگر افشین قطبی برای آخرین دیدار فصل تیمش با ترکیب زیر به مصاف تبریزی ها رفت: علی غلام زاده، ایوب والی، سینا مریدی، عبدالله کرمی، عارف آغاسی، رضا میرزایی، صابر حردانی، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا.

نیمه نخست بازی با گل دقیقه 36 پریرا به سود فولاد به پایان رسید اما اکبر ایمانی در دقیقه 54 نیمه دوم موفق شد تا تراکتور را به بازی برگرداند.
در نیمه دوم اشکان دژاگه در دقیقه 80 گل دوم تراکتور را به ثمر رساند اما 10 دقیقه بعد پریرا دبل خود را تکمیل کرد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.
با این نتیجه تراکتورسازی از کسب سهمیه باز ماند و با 52 امتیاز در رتبه پنجم جای گرفت و فولاد نیز با این تساوی با 38 امتیاز فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند.