شانس آسیایی شدن تراکتورسازی به حداقل رسید

ساعت یک شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم درهفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برنده نداشت و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، شاگردان «جورج لیکنز» که دراین هفته و در ورزشگاه «یادگار امام(ره)» از پارس جنوبی پذیرایی می کردند درحالیکه از حریف با نتیجه یک برصفر پیش بودند با دریافت گل بازی برده را با تساوی عوض کرده تا شانس آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حداقل برسد.

«ایمان سلیمی» دردقیقه 23 برای تیم تراکتورسازی گلزنی کرد و تیم خود را پیش انداخت و «احمد سیف الهی» دردقیقه 78 از روی نقطه پنالتی دروازه اخباری را گشود و بازی را به تساوی کشاند. در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی متعادلی را از بازیکنان 2 تیم شاهد بودیم.
دردقیقه 22 و به دنبال نفوذ بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه پارس جنوبی جم توپ به «مسعود شجاعی» رسید و او با یک ارسال فنی و زیبا توپ را به سلیمی رساند و او که در محاصره مدافعان حریف بود با ضربه سر دیدنی دروازه «رحمان احمدی» سنگربان پارس جنوبی جم را گشود.

در نیمه دوم بازیکنان پارس جنوبی چشم به ضد حملات داشتند و سرانجام دردقیقه 78 بازی را به تساوی کشاندند.

دراین دقیقه به روی مهاجم تیم پارس درمحوطه جریمه خطا شد و داور به سود این تیم پنالتی گرفت که این ضربه را سیف الهی درون دروازه تراکتورسازی جای داد و بازی را به تساوی کشاند.

 

تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز این دیدار 51 امتیازی شد و دررده پنجم باقی ماند. پارس جنوبی جم نیز با کسب یک امتیاز این دیدار خارج از خانه 29 امتیازی شد و دررده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات جای گرفت.

 

ترکیب تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مسعود شجاعی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، سوگیتا، احسان حاج صفی، ایمان سلیمی، اکبرایمانی و ساسان انصاری.

 

ترکیب تیم پارس جنوبی جم:
رحمان احمدی،حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، هادی میرجوان، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید علیاری، محمد ستاری، شهرام گودرزی و محمد فرد.