مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال برگزار شد

ساعت 15:54 یک شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال صبح امروز در هتل المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فدراسیون صبح امروز (یکشنبه 19 اسفندماه) با حضور دکتر مسعود سلطانی فر و 60نفر اعضای مجمع در هتل المپیک آغاز شد.

همچنین  خداداد افشاریان، محمدرضا غفاری و شهامت عباسی به عنوان ناظرین مجمع انتخاب شدند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با سخترانی سپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در حالی اغاز شد که وی ضمن خوش آمد گویی به اعضای مجمع فدراسیون و مسئولین وزارت ورزش و جوانان، روند برنامه های مجمع را اعلام کرد.

در ادامه مجمع گزارش عملکرد مالی سال ۹۶ و ۹۷ و سایر اقدام‌های فدراسیون در یک کلیپ پخش شد. از نکات جالب در این کلیپ  صحبت های رهبرمعظم انقلاب در مورد تیم‌ملی و بیرانوند بود که پخش و گزارش تیم ملی در جام جهانی هم ارائه شد.

اعضای مجمع با رای خود موافقتشان را با تشکیل سازمان اقتصای فوتبال اعلام کردند.

 با موافقت اعضای مجمع مقرر شد تا ساختمانهای باشگاههای پرسپولیس و استقلال از طریق گارگروه مجمع ( مشتمل بر وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال) و همچنین کارشناسی رسمی قیمت گذاری و به این دو باشگاه واگذار شود.

طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی و بر اساس مصوبه دولت در سال 98 این اتفاق رخ خواهد داد.

گزارش برنامه و بودجه سالیانه فدراسیون فوتبال در سال 997 از سوی سلیمانی- خزانه دار فدراسیون فوتبال ارائه شد که در نهایت مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

باتوجه به پیشنهاد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تعیین و انتخاب حسابرس و بازرس مستقل برای سال مالی 98-97 به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تفیض اختیار شد.

در پایان این مجمع اصلاحات مقررات انضباطی توسط احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات حقوقی در مجمع ارائه و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.