گل‌محمدی: بازی سختی با پرسپولیس داریم

ساعت 13:17 یک شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

سرمربی تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی، این دیدار را برای تیمش بسیار سخت توصیف کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: داستان جام حذفی با لیگ تفاوت دارد. میدان سختی در پیش داریم. نباید اشتباهات تأثیرگذار و بزرگ داشته باشیم. هفته قبل روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. بازی قبل تجربه خوبی برای ماست که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم فردا یک بازی جذاب از آب در بیاید که همه از آن لذت ببرند.

او درباره مهدی ترابی هم گفت: ما باید بدانیم ترابی می‌تواند بازی کند یا خیر، این قانونی است که در یوفا اجرا می‌شود. ما فقط استعلام گرفتیم اما هنوز جوابی به ما ندادند.

سرمربی پدیده درباره اشتباهات داوری هم تصریح کرد: بحث داوری در فوتبال ما داغ است. این موضوع باعث عدم تمرکز روی داوری می‌شود. ما باور داریم که داوران خوبی داریم. آنها احتیاج به حمایت بیشتری دارند. تیم‌ها هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و اگر قهرمان نشوند، کار سخت می‌شود. فشار روی مدیران و مربیان به داوران منتقل شده است. ما هیچ‌وقت نگفتیم اشتباهات عمدی است. هفته قبل هم دو امتیاز ما گرفته شد و هیچ اعتراضی نکردیم. ما انتظار داریم داوران عدالت رعایت کنند. ما هم برای ایجاد این فشار مقصر هستیم.

او ادامه داد: یک سوال در ذهن من درباره برنامه‌ریزی بازی‌هاست. فشردگی بازی‌های ما زیاد است. خود سازمان لیگ می‌توانست بازی‌ها را آنقدر فشرده برگزار نکند. نمی‌دانم این فشردگی چرا برای تیم ماست.

گل‌محمدی درباره قضاوت علیرضا فغانی در بازی فردا هم گفت: هم ما هم پرسپولیس در داوری ضرر کرده‌ایم. برای بازی فردا با حضور آقای فغانی هیچ نگرانی ندارم و اگر سوت اشتباهی به ضرر تیم ما زده بشود مطمئنم سهوی بوده است.