شجاعی: شناخت خوبی ازعمان داریم

ساعت 17:40 شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه بازیکنان تیم ملی می دانند که فوتبال در ایران برای مردم فراتر از یک بازی است و یک برد می تواند تاثیر مثبتی در زندگی شان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عمان که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد، گفت: در هر تورنمنت یا بازی که پیراهن تیم ملی را برتن می کنیم انرژی مثبت مردم را به خودمان داریم. فوتبال برای مردم ما بیشتر از یک بازی معنی دارد و خیلی وقت ها برایشان یک مسکن است.

 

وی ادامه داد: یک برد تیم ملی می تواند مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند را برای مدتی به فراموشی بسپارد. به همین خاطر وقتی تیم ملی یک بازی مهم را می برد خود ما هم لذت می بریم که روی زندگی مردم تاثیر گذاشته ایم. 

 

شجاعی ادامه داد: بازی سختی با عمان داریم و در ۱۰ سال گذشته بازی آسانی با این تیم نداشته ایم. سه بازی گذشته عمان را آنالیز کرده ایم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رویم. ما قبلا هم گفته بودیم که می خواهیم ۷ فینال را برگزار کنیم که این فینال چهارم است. باید تمام تلاشمان را بکنیم که بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی خواهد بود اما هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده این بازی باشد.