دژاگه در بین نامزدهای بهترین بازیکن مرحله گروهی جام ملت ها

ساعت 16:59 شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) با اتمام مرحله گروهی جام ملت های 2019 با برگزاری نظرسنجی از هواداران خواست تا بهترین بازیکن مرحله گروهی را انتخاب کنند که در جمع نامزدها نام «اشکان دژاگه» هافبک تیم ملی ایران نیز به چشم می خورد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، ای اف سی روز شنبه نوشت: مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا از عملکردهای درخشان ستاره های اثبات شده تا ظهور نسل نوینی از استعدادهای بی بدیل قاره کهن بی نصیب نبوده است.
اما سوال این است که تا اینجای کار کدام بازیکن بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشته است؟
ما از شما می خواهیم بازیکن مورد نظرتان را از بین نامزدهای معرفی شده انتخاب کرده و نام بازیکن مورد نظرتان را با در میان گذاشته و با شرکت در این نظرسنجی، به ما در انتخاب بهترین ها کمک کنید.
این بازیکنان «تام روجیک» تیم ملی استرالیا، «بوعالم خوخی» تیم ملی قطر، «جواهیر سیدیکوف» تیم ملی ازبکستان، «گنکی هاراگوچی» تیم ملی ژاپن و «اشکان دژاکه» تیم ملی ایران هستند.
ای اف سی درباره اشکان دژاگه نوشته است: هافبک 32 ساله تیم ملی ایران با ارائه مجموعه ای از عملکردهای استثنایی برای یک از محتمل ترین گزینه های قهرمانی این دوره، زمان را به عقب برگرداند.
دژاگه که تمام تجربه خود را در پست هافبک جلو زن به کار گرفت، مهره ای کلیدی در خط هجومی ایران محسوب می شود و به ویژه با ارسال ضربه آزادهای بی نقص که اوج آنها، ضربه آزادی بود که در پیروزی پنج بر صفر مقابل یمن به شکلی شگفت آور به تور دروازه چسبید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرده است: تیم ملی ایران پس از کسب تساوی بدون گل در آخرین بازی مرحله گروهی خود مقابل حریف سنتی یعنی عراق، موفق شد به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرده و خود را برای مصاف با عمان به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم مهیا کند.
به گزارش ایرنا، علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک زیر در نظرسنجی ای اف سی شرکت کرده و به انتخا بهترین بازیکن مرحله گروهی جام ملت ها کمک کنند.
http://www.the-afc.com/asiancup/news/vote-for-your-best-player-of-uae-2019-group-stage
ورزشی**3991**9129

کلید واژه