تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کیش اردو می زند

ساعت 15:12 چهار شنبه ۵ دی ۱۳۹۷

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم اردوی آمادگی خود را در کیش برپا می کند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سرمربی و بازیکنان تیم پارس جنوبی جم پس از 10 روز تعطیلی از روز گذشته کار خود برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز کردند.
وی بیان کرد: در تمرین روز نخست به جز محسن بنگر و امیر میربزرگی که از این تیم جدا شدند سایر بازیکنان حاضر و زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.
رضائیان ادامه داد: با توجه به تعطیلی 10 روزه تمرین ها سبک برگزار و بازیکنان زیر نظر کادرفنی بیشتر برنامه های کششی و نرمشی را پشت سر گذاشتند.
وی یادآور شد: پارس جنوبی جم تمرینات خود را تا 15 دی ماه در تهران برگزار می کند و بعد از آن برای برپایی یک اردوی 10روزه راهی جزیره کیش می شود.
رضائیان ادامه داد: همچنین مقرر شده قبل از سفر به کیش هم یک یا دو بازی دوستانه در دستور کار تیم باشد.
وی در ارتباط با وضعیت عماد میرجوان مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: میرجوان بعد از اینکه در دیدار با پدیده مشهد از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد این روزها زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین می کند.
رضائیان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که مهاجم پارس جنوبی جم دارد، امیدواریم با تلاش های کادر پزشکی از شروع نیم فصل دوم تیمش را همراهی کند.
تیم پارس جنوبی جم هم اکنون با 19 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
6043/7212

کلید واژه