بهمنی: امین جواهری از مدیران زحمتکش و بی ادعای فوتبال بود

ساعت 10:40 دو شنبه ۳ دی ۱۳۹۷

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سیدرسول امین جواهری از مدیران زحمتکش و بی ادعای فوتبال ایران بود.


حجت اله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: امین جواهری مدیرعامل جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران همواره همکاری نزدیکی با سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون داشت و حامیان هواداران فوتبال را به خوبی هدایت و راهبری می کرد و یکی از مردانی بود که در بهبود فرهنگ هواداری فوتبال ایران تلاش کرد.
وی افزود: سید رسول امین جواهری به همراه نیروهایش در برگزاری مراسم اختتامیه ها و جشن قهرمانی مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال حضوری فعال و موثر داشت. مرحوم جواهری همواره در این مراسم بدون چشمداشت و دریافت ریالی دستمزد خدمات ارزنده و شایسته ای را به فوتبال این کشور ارایه کرد. 
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: سید رسول جواهری نقش موثری در تحول برگزاری مراسم جشن ها و اختتامیه های فوتبال داشت و همواره برای برگزاری مراسم ختم ها و یادبودهای اهالی فوتبال زحمات فراوانی می کشید. اکنون زمان آن رسیده که خانواده بزرگ فوتبال با برگزاری مراسمی شایسته پیکر سیدرسول امین جواهری را به خانه ابدی بدرقه نمایند.