درودگر: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم

ساعت 16:18 یک شنبه ۲ دی ۱۳۹۷

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم.


صادق درودگر در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد شایعه حضورش در پست دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ اظهار داشت: من سال ها به عنوان مدیرعامل در باشگاه های مختلف و مردمی فوتبال ایران فعالیت کرده ام و به خوبی  به سختی ها و مشکلات باشگاه داری و مدیران باشگاه ها آگاه هستم. پیش از حضور در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال و قبول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران هم ریاست محترم فدراسیون فوتبال به بنده پیشنهاد همکاری  در فدراسیون فوتبال را دادند که با تشکر از ایشان به دلیل شخصی من این پیشنهادها را نپذیرفتم.
وی افزود: به دلیل دوستی چندین ساله با جناب بهاروند که سال ها رئیس هیات فوتبال استان لرستان بودند و در باشگاه خیبر خرم آباد هم فعالیت داشتند پیشنهاد همکاری در بازاریابی سازمان لیگ را پذیرفتم و تلاش کردم تا به باشگاه ها خدمت کنم و برای فوتبال درآمدزایی داشته باشم. بنابراین به هیچ عنوان به دنبال دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ نیستم تا انشاله این کار نیز به سرانجام برسد و سپس این مسئولیت را به جوان ترها واگذار خواهم کرد.
درودگر با اشاره به قرارداد تبلیغات محیطی امضا شده در گذشته گفت: من مسئول بازاریابی در این فصل هستم و به  قراردادهای گذشته کاری ندارم و تلاش می کنم مدافع حقوق باشگاه ها باشم.سازمان لیگ نیز جوی دوستانه و صمیمانه دارد که همه پرسنل سازمان لیگ تحت هدایت ریاست فعالیت خود را انجام می دهند.