مربی راه آهن: برای برد مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم

ساعت 01:01 جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: م قسم شدیم که تمرینات‌مان را با جدیت ادامه دهیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، جعفر ابراهیمی مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در نشست خبری پیش از بازی با خونه به خونه بابل در جام حذفی اظهار داشت: بازی فردای ما مقابل تیم خونه به خونه بابل است تیمی که کادر فنی خوب، مدیریت خوب و شرایط خوبی دارد. حضور نکونام در این تیم به عنوان سرمربی نقطه قوت این تیم است و این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.

وی افزود: تیم ما شرایط متفاوتی دارد با توجه به اینکه آقای دین‌محمدی استعفا دادند شوک بزرگی به تیم ما وارد شد و شرایط سختی برایمان به وجود آمد. با توجه به اینکه ما فصل گذشته سخت کار کردیم تا تیم را در لیگ یک نگه داریم و امسال متأسفانه شرایط برایمان خوب نبود و مشکلات خاص خودمان را داشتیم و با استعفای آقای گل‌محمدی هم این شرایط بدتر شد. اما تیم ما هم قسم شدیم که تمرینات‌مان را با جدیت ادامه دهیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم. به مدیریت تیم تبریک می‌گویم که محسن بیاتی‌نیا را به عنوان کاپیتان سابق تیم راه‌آهن و فردی با تجربه به تیم اضافه کردند تا شرایط تیم از لحاظ روحی بالاتر رود.

ابراهیمی  تاکید کرد:ما شرایط بدنی خوبی نداشتیم سعی کردیم از لحاظ بدنی تیم را آماده بکنیم. کارهای گروهی خیلی دیر انجام دادیم اما در حال حاضر سعی می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود و تمرینات بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده بازی روان و خوبی را ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: بازی سختی داریم روی نقاط ضعف و قوت تیم خونه به خونه کار کرده‌ایم و برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.