شهرداری ماهشهر همچنان در صدر؛ پیروزی خونه به خونه و نساجی

ساعت 01:01 دو شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

در پایان هفته سوم لیگ دسته اول تیم‌های شهرداری ماهشهر و نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل حریفان با ۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، هفته سوم لیگ دسته یک امروز (یکشنبه) برگزار شد که جواد نکونام توانست نخستین پیروزی دوران سرمربی‌گریش را با بردی پر گل مقابل مربی سابقش یعنی هومن افاضلی کسب کند. همچنین دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، با تاخیر آغاز شد. از نکات عجیب امروز، اشتباه داور دیدار شهرداری ماهشهر و برق جدید شیراز بود. داور دیدار در نیمه دوم با دادن کارت زرد دوم به فرشید پاداش او را از زمین بازی اخراج کرد اما پس از اعتراض ماهشهری‌ها متوجه شد که تنها یک بار به این بازیکن کارت زرد داده است تا پاداش به زمین بازی بازگردد.

راه‌آهن یزدان صفر - مس کرمان ۳

راه‌آهن بحران‌زده سیروس دین‌محمدی، به روال دو هفته قبل، این هفته هم شکست خورد تا در همین سه هفته ابتدایی خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی سقوط معرفی کند. مس کرمان که هفته گذشته مقابل خونه‌به‌خونه نکونام به تساوی رسید، این هفته کار سختی نداشت و با سه گل از سد راه‌آهن گذشت تا جایگاه خود را در بالای جدول رده‌بندی حفظ کند. در این دیدار یک طرفه احسان پورشیخعلی (۱۶) و مهدی تیکدری (۴۰ و ۶۵) برای کرمانی‌ها گل زدند. از حواشی این دیدار که در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شد، می‌توان به حضور دختر یکی از مربیان مس برای تماشای دیدار دو تیم اشاره کرد.

با این نتیجه، مس کرمان ۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند و راه‌آهن بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

خونه به خونه بابل ۴ - صبای قم صفر

خونه به خونه در نخستین بازی خانگی‌اش با هدایت جواد نکونام توانست یک پیروزی شیرین کسب کند. خونه به خونه که در دو هفته ابتدایی دو تساوی کسب کرده بود با گل‌های حمید دیوسالار (۳۰)، روح‌الله باقری (۳۷) و حمید کاظمی (۸۷، پنالتی و ۹۰) به این پیروزی دست یافت. در این دیدار که تقابل جواد نکونام با مربی سابقش در تیم ملی یعنی هومن افاضلی بود، بازی به طور کامل در اختیار خونه به خونه بابل بود. تماشاگران خونه به خونه در این دیدار به شدت نکونام را تشویق کردند. پیش از آغاز این دیدار، دو تیم به احترام مرحوم سید حمید حسینی یک دقیقه سکوت کردند.

با این نتیجه خونه به خونه ۵ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. صبای قم هم با یک امتیاز به رده شانزدهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

ملوان بندر انزلی  - بادران تهران یک

در مهمترین دیدار این هفته، ملوانان مقابل حریف خود متوقف شدند. در این دیدار که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند، ایمان باصفا در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی تک گل ملوانان را به ثمر رساند. همچنین کریم اسلامی بازیکن بادران در دقایق پایانی دیدار با دریافت کار قرمز از زمین بازی اخراج شد. در دقایق پایانی این دیدار مسعود ریگی توانست گل تساوی را برای بادران به ثمر برساند.

با این نتیجه ملوان ۴ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و بادران با هفت امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

ایران‌جوان بوشهر صفر - نفت مسجد سلیمان یک

این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت بود. ایران‌جوان نمی‌خواست سومین شکست پیاپیش را مقابل سومین مدعی لیگ دسته یک متحمل شود و نفت مسجد سلیمان هم در فکر پشت سر گذاشتن شهرداری ماهشهر و رسیدن به صدر جدول رده‌بندی بود. البته در پایان کار هیچ‌کدام از دو تیم به هدفشان نرسیدند. ایران‌جوان شکست خورد و نفت مسجد سلیمان هم با وجود پیروزی در این دیدار، با لغزش شهرداری ماهشهر روبرو نشد تا به صدر جدول رده‌بندی برسد.

در این دیدار احمد حجتی در دقیقه ۶۷ برای شاگردان محمود فکری در تیم نفت مسجد سلیمان گل‌زنی کرد. با این نتیجه ایران‌جوان بدون امتیاز در رده هفدهم و نفت مسجد سلیمان با ۹ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

فجر سپاسی یک - مس رفسنجان صفر

گل: محمد مهدی نظری (۷۵، پنالتی)

آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران ۲

گل‌ها: مجتبی بیژن (۲۰) و مرتضی غلامعلی‌تبار (۵۷)

شهرداری تبریز یک - اکسین البرز صفر

گل‌: علی محمد چراغی (۳)

شهرداری ماهشهر یک - برق جدید شیراز صفر

گل: محمد پورسواریان (۸۸)

گل‌گهر سیرجان ۲ - ماشین سازی تبریز یک

گل‌ها: امین پورعلی (۱) و محمد غلامی (۶۵) و حسین قره‌داغی (۱۲)