استقلال نایب قهرمان شد؛ سپاهان شانس آسیایی شدن را از دست داد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

استقلال و سپاهان در آخرین دیدار از لیگ شانزدهم مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان منصوریان با حساب دو بر یک به پیروزی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام هشت بازی همزمان از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد که استقلال و سپاهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

هر دو تیم بالای جدولی با انگیزه‌های تقریبا مشابهی در زمین ظاهر شدند. استقلال برای تثبیت نایب قهرمانی و سپاهان برای تثبیت رده چهارم و داشتن شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با دو گل استقلال در نیمه دوم با حساب دو بر یک به سود این تیم به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه ۴۱ برای سپاهان گل زد. گل استقلال را هم جابر انصاری در دقیقه ۵۹ و فرشید بارقی در دقیقه ۸۴ وارد دروازه سپاهان کردند.

استقلال با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم لیگ برتر باقی ماند. در سوی دیگر سپاهان که نیاز مبرمی به پیروزی داشت با این شکست ۴۵ امتیازی شد و با توجه به پیروزی دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن به جایگاه پنجم سقوط کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش آرمان اسعدی، علیرضا ایلدروم و ناصر جنگی بود.

پیش از آغاز بازی، بازیکنان هر دو تیم با یک دقیقه سکوت به جان باختگان و بازماندگان حادثه انفجار در معدن آزادشهر گلستان ادای احترام کردند