فرماندار جم:آماده حضور در لیگ برتر هستیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرماندار جم در دیدار با مسولان سازمان لیگ اعلام کرد: شهر ۷۰هزار نفری جم آماده حضور در لیگ برتر است.





به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، شب گذشته فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان جم در دفترش میزبان حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ ،فریبرز محمودزاده مسول لیگ یک،بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی ،عباس دوراهکی مدیر ورزش و جوانان شهرستان جم،محمد اسدی ریس هیئت فوتبال جم بود.

در این جلسه ضمن هماهنگی و بحث و گفتگو در مورد برگزاری بازی پارس جنوبی و بادران در مورد اجرای شایسته مراسم اختتامیه لیگ یک و اهدای جام قهرمانی به تیم پارس جنوبی هماهنگی‌های لازم انجام شد.

نوروزی در این نشست اظهار داشت: تیم پارس جنوبی با لطف خدا و تلاش و همدلی همه مسولان شهری و استانی به لیگ برتر صعود کرد. کانون هواداران باشگاه نیز نمادی از همدلی و هماهنگی بود.

وی افزود: شهرستان ۷۰هزار نفری جم اکنون آماده حضور در لیگ برتر است و تیم پارس جنوبی بین تمام مردم استان هوادار دارد. بحث هتل و میزبانی از تیم ها ی لیگ برتری نیز  حل شده است.

حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ نیز در این جلسه با تشریح قوانین ملی و بین‌المللی برگزار ی مراسم اختتامیه ها اظهار داشت: صعود تیم پارس جنوبی به لیگ برتر را تبریک می گویم. قطعا با همکاری و همراهی مسولان شهری و استانی نواقص میزبانی در لیگ برتر نیز تا شروع فصل آینده برطرف می شود .

وی افزود: برگزار ی جشن قهرمانی و مراسم اختتامیه در سال های اخیر در لیگ برتر و لیگ یک به استانداردهای بین‌المللی نزدیک شده و با همکاری مسولان شهری و استانی با سازمان لیگ مراسم شایسته ای امروز عصر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار خواهیم کرد.

فریبرز محمودزاده نیز در این جلسه با اشاره به تاکید فیفا بر گسترش و توسعه فوتبال عنوان کرد:

خوشحالم که پارس جنوبی در اولین سال حضورش در لیگ یک موفق به صعود به لیگ برتر شد.

قطعا مسولان شهری و استانی تلاش می کنند استاندار های لازم برای حضور شایسته در لیگ برتر را هم فراهم کنند.