بازگشت فرهاد مجیدی به استادیوم آزادی

ساعت 18:19 پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- حضور فرهاد مجیدی کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مهم ترین حاشیه بازی امروز استقلال و پدیده مشهد بود.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، دو تیم استقلال و پدیده مشهد دیدار معوقه هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر ایران را عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
فرهاد مجیدی همان طور که اعلام کرده بود برای تماشای این بازی وارد استادیوم آزادی شد تا بازی استقلال برابر پدیده را از نزدیک تماشا کند؛ در هنگام ورود مجیدی به استادیوم آزادی هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند تا ثابت شود او هنوز محبوبیت خود را روی سکوهای آزادی حفظ کرده است.
در روزهایی که شایعاتی در مورد اضافه شدن مجیدی به کادرفنی استقلال منتشر شده است، حضور مجیدی می تواند بیش از پیش به این شایعات دامن بزند.
آتیلا حجازی فرزند زنده یاد ناصرحجازی سرمربی فقید استقلال از دیگر کسانی بود که امروز در ورزشگاه آزادی حضور یافت؛ وی برای ورود به استادیوم دچار مشکل بود و مسئولان برای دقایقی منتظر هماهنگی برای ورود وی بودند.
بازیکنان استقلال برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایرج دانایی فرد پیشکسوت اسبق آبی پوشان که به تازگی و بر اثر بیماری کبد از دنیا رفته است، با پیراهن هایی که عکس این مرحوم بر روی آن حک شده بود وارد زمین شدند.
خط خوردن میثم تیموری و مهدی قائدی از فهرست بازیکنان اصلی استقلال برای بازی امروز از دیگر حواشی این رویداد ورزشی بود.
پیش از شروع بازی هواداران استقلال یک پرچم بزرگ روی سکوهای آزادی باز کردند؛ تعدادی از هواداران استقلال قبل از شروع مسابقه پرچم ژاپن به همراه داشتند که این موضوع با واکنش ماموران انتظامی همراه شد؛ دقایقی بعد از آنکه هواداران این پرچم را نشان دادند، ماموران نیروی انتظامی به سمت آنها رفتند تا از این کار جلوگیری کنند .
ورزشی**م.ت**2025

کلید واژه