استقلال بردن پدیده را تمرین کرد

ساعت 19:33 دو شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال استقلال تهران برای رویارویی با پدیده مشهد در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، تمرین امروز (دوشنبه) استقلال در حالی آغاز شد که مانند تمامی روز های قبل وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان جلسه کوتاهی را با بازیکنان خود برگزار کرد.
سرمربی آلمانی استقلال امروز خطاب به شاگردانش گفت: بازی سخت و حساسی را برابر پدیده مشهد پیش رو داریم و می خواهیم در این بازی به موفقیت هایمان ادامه دهیم و به بهترین شکل ممکن نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را به پایان برسانیم.
شفر بعد از پایان حرف هایش برنامه های تمرینی را بازیکنان استقلال شرح داد.
طبق روال معمول بازیکنان زیر نطر نظر مارکوس فیلیپ بدن هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند.
تمرین امروز استقلال میهمانان ویژه ای داشت. بچه های دبستان مهدوی میهمان تمرین این تیم بودند که با بازیکنان و کادرفنی استقلال عکس یادگاری گرفتند.
شفر استقبال گرمی از این کودکان کرد و به آن ها گفت: از این که شما دوستان کم سن و سال را در محل تمرین استقلال می بینم بسیار خوشحالم و امیدوارم با نتایجی که به دست می آوریم شادتان کرده باشیم.
آرمین سهرابیان که به خاطر مصدومیت بازی های اخیر استقلال را از دست داده دیروز به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. کادر پزشکی آبی پوشان تلاش می کنند او را به بازی حساس برابر پدیده مشهد که پنج شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود برسانند.
فرشید باقری که در بازی با پدیده توانست دو بار گلزنی کند به انجام تمرینات شوتزنی پرداخت. بیژن طاهری درباره این بازیکن گفته بود اگر او بتواند قدرت شوتزنی اش را بالاتر ببرد می تواند به یک هافبک کامل در فوتبال ایران تبدیل شود.
مهاجمان استقلال در روزهایی که این تیم به پیروزی می رسد نقش کمتری در گل زنی ایفا کرده اند. مربیان آبی پوشان برای مهاجمان خود تمرینات ویژه ای را در نظر گرفته اند تا آن ها برای بازی با پدیده مشهد به آمادگی کمل برسند.
سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی زیر نظر اشکان نامداری تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. به نظر می رسد با توجه به عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل سپیدرود رشت باز هم او در آخرین بازی استقلال در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.
مرتضی آقاخان، محسن کریمی، داریوش شجاعیان که قرار است در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر استقلال را در لیگ همراهی کنند تمرینات ویژه ای را پشت سر می گذارند.
ورزشی**م.ت**9118

کلید واژه