برانکو: ذوب آهن از جایگاهش در جدول راضی نیست

ساعت 13:52 دو شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کیفیتی که از ذوب ‌آهن می‌شناسیم کار را آغاز نکرده و طبیعی است که از جایگاه فعلی‌اش راضی نیستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی عقب افتاده ما با ذوب‌آهن است اما با کیفیتی که از این تیم می‌شناسیم کار را آغاز نکرده و طبیعی است که از جایگاه فعلی‌اش راضی نیستند. 

* منصوریان مربی با تجربه ای است

وی ادامه داد: قطعا ذوب‌آهن از جایگاهش نمی‌تواند راضی باشد به همین دلیل هم تغییراتی در کادر فنی ذوب آهن به وجود آمد، منصوریان مربی باتجربه‌ای است، او در استقلال هم عالی کار کرده  و طبیعی است که بازی با پرسپولیس انگیزه مضاعفی برای آنهاست و می‌تواند نقطه عطفی برای این تیم در نیم فصل باشد. 

* خستگی به بازیکنان عارض شده است

وی تصریح کرد: خودتان می‌دانید که مقابل حریفان قدر خوب بازی می‌کند می‌دانیم بازی سختی داریم این یک بازی عقب افتاده است و به دنبال سه امتیاز هستیم، به دنبال این هستیم که به نزدیک‌ترین فاصله امتیازی با سپاهان و پدیده برسیم. طبیعی است که تمام تلاشمان را خواهیم کرد البته خستگی هم به بازیکنان عارض شده است. بازیکنان ما همگی حضور دارند البته ماهینی،‌ مصلح، انصاری در این بازی نخواهند بود. اما ما اطمینان کار به تیم حاضر را داریم و همانطور که در بازی با ماشین‌سازی در تبریز آنها کیفیت خودشان را نشان دادند.

* از منشا و علیپور انتظار دارم که موثرتر باشند

برانکو در خصوص اینکه مهاجمان این تیم به حضورشان در ترکیب مطمئن هستند و اینکه بازیکنان جوان نشان دادند که عملکرد خوبی دارند، افزود: با بخشی از این حرف موافقم چرا که جوانهای ما خیلی خوب بودند و بازیکنانی نظیر طاهرخانی، احسان حسینی و اسدی عملکرد خوبی دارند و شاید از این به بعد شانس بازی به آنها بیشتر برسد و از این موضوع خوشحالم، اما طبیعی است که از منشا و علیپور انتظاراتی بیشتری دارم که باید مؤثرتر باشند اما با نتایجی که گرفتیم سخت است که انتظار داشته باشیم بازیکنان جوان فرصت بیشتری برای بازی داشته باشند. اما اینکه بگوییم آنها شانس بیشتری خواهند داشت باید بگویم بله این شانس را دارند و خوشحالم که در تیم پیشرفت کردند و می‌توانند خودشان را به نفرات اصلی تحمیل کنند. 

*نیاز داریم تا خط دفاع را تقویت کنیم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در مورد مصدومیت دو مدافع آیا احتمال جذب بازیکن جدید در این پست وجود دارد یا نه، اظهار داشت: ما به طور مستمر آنالیز و تحلیل می‌کنیم و به این فکر می‌‌کنیم که کدام بازیکن می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما همانطور که گفتید نیاز داریم تا خط دفاع را تقویت کنیم.

* لیست را رها کنید همه چیز در مغز من است

برانکو در پاسخ به این سؤال که لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل وجود خواهد داشت یا نه، گفت: لیست را رها کنید، همه چیز اینجا در مغز من است.