ویسی: بازی حساسی با پرسپولیس داریم

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت:بازی حساسی داریم شرایط ما در جدول خوب نیست ما محکوم به بردن هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: بازی حساسی داریم شرایط ما در جدول خوب نیست ما محکوم به بردن هستیم و باید بازی زیبایی انجام بدهیم تا مردم لذت ببرند و ما هم پیروز شویم. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جوان‌گرایی امسال در ترکیب سپاهان کار غیرمنطقی نبود،‌گفت: فلسفه کاری من این بود تا میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و طبق همین نیرو به باشگاه برنامه دادم. برای جوان‌گرایی باید تاوان داد و شاید این حرفی که می‌زنم دمده شده باشد و بارها گفته‌ام که پرسپولیس هم دو سال پیش دوازدهم شد اما امسال کسی جلودار این تیم نیست. شاید مردم صحبت‌های ابتدای فصل من بین خودم با هیأت مدیره را نمی‌دانند که چه بود اما قرار بود جوان‌گرایی کنیم و من هم نمی گویم که از روند تیم راضی هستم و روند ما خوب نبوده و من هم ناراضی‌ام. اما با این جوانان بد هم نبوده است.

ویسی در مورد اینکه پرسپولیس دو، سه بازیکن محروم دارد و کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی را در اختیار ندارد، گفت: بازی بعد از دربی خیلی خطرناک است چه با تیم برنده بازی کنیم، چه با تیم بازنده که از شانسمان ما به بازنده‌اش خورده‌ایم که خیلی خطرناک است، سیدجلال حسینی خودش یک تیم است او در تیم ملی و آسیا حضور داشته و توانایی‌هایش را نشان داده است. ما هم سه، چهار بازیکن نداشته‌ایم و بازی کرده‌ایم اما این درست نیست که بگوییم پرسپولیس بدون سیدجلال و کمال کامیابی‌نیا این طرف و آن طرف می‌شود شاید غیبت سیدجلال به ما آسیب هم بزند و بازیکنانمان بگویند که سیدجلال حسینی نیست و کار را راحت بگیرند.

وی در مورد اینکه از شما نقل قول شده با داشتن چند ملی‌پوش قهرمانی آسان نیست،‌گفت: من به همکارانم و تیم‌های دیگر هیچ توهینی نمی‌کنم انتظار دارم وقتی صحبتی را مطرح می‌کنم درست منتقل شود. من یکبار گفتم سواد چند نفر به اندازه فلانی نیست اما نوشتند شعور چند نفر به اندازه فلانی نیست.قلعه‌نویی گفت با وجود ملی‌پوشان هر کسی باشد کار را در می‌آورد من هم گفته‌ام که با حضور جوانان خیلی حرص خورده‌ایم اما وقتی 10 یا 5 ملی‌پوش داشته باشید خیلی کارها حل است و خیالتان راحت‌تر است. 

ویسی یادآور شد: 6 ماه است که زن و بچه‌ام را فقط دو بار دیده‌ام و روزهای سختی را سپری می‌کنم همه روزها می‌گذرد و امیدوارم دوباره یک روز از ته دل بخندم.

وی در مورد دست‌های پشت پرده در سپاهان، گفت: مردم و مسئولان چیزهایی می‌گویند اما ما کارمان را انجام می‌دهیم و اگر توان داشته باشیم کسی نمی‌تواند کاری کند. در نیم‌فصل دوم 5 بازی از جمله بازی قبلی با ماشین‌سازی، بازی با پیکان، استقلال خوزستان و پدیده و یک بازی دیگر از ناحیه داوری آسیب دیدیم و پنالتی‌های ما را نگرفتند و فقط در بازی با نفت تهران از داوری آسیب ندیدیم اما هیچ چیز نمی‌گوییم چون اگر ببریم کسی دیگر چیزی نمی‌تواند بگوید.

سرمربی سپاهان در مورد خرید جباروف گفت: در این مورد سوتفاهم شده بود که من هم مقصر بودم و این موضوع حل شد. این بازیکن پاسور باهوشی است و در شرایط سخت می‌تواند کمک حال ما باشد و از حضور او خوشحالم و امیدوارم فردا به ما کمک کند.

ویسی در مورد اینکه یکی از کارشناسان گفته بود نویدکیا باعث شد تا فرکی از اصفهان فرار کند،‌گفت: خدایی چیز خاصی ندیدم و نمی‌دانم جریان چیست اما کرانچار می‌آید و می‌رود و فرکی می‌آید «حیا کن رها کن»‌را راه می‌اندازد و استیماچ هم به آن شکل و من هم همینطور. نمی‌دانم جریان چیست چون چیز خاصی ندیدم نمی‌توانم صحبت کنم. اما وقتی 5، 6 مربی صاحب کارنامه می‌آید و می‌روند مردم باید صبور باشند و باید انتقادات بچه‌گانه را کنار بگذاریم تا سپاهان به جایگاه واقعی‌اش برسد.

ویسی در مورد اینکه آیا هوادارانی که علیه این تیم در اصفهان شعار می‌دادند، شناسایی شدند یا خیر و آیا فردا در ورزشگاه حاضر می‌شوند گفت: آنها شناسایی شدند اما نمی‌دانم فردا به ورزشگاه می‌آیند یا خیر،

وی در مورد اینکه او با گواردیولا مقایسه می‌شود،‌گفت: ببینید که او در بارسا چطور بود و الان آن موقعیت‌ها را ندارد. این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و این طور نیست که الان من با این نتایج به خانه‌ام برم بلکه باید سابقه مربی را ببینید و صحبت کارشناسان را هم گوش کنید و این طور نباشد که با یک برد فکر کنیم قهرمان شده‌ایم و با یک باخت هم همه چیز تمام شده است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا هنوز هم به گواردیولا علاقه‌مندید و او را پیگیری می‌کنید گفت: بله همچنان پیگیر اخبار این مربی هستم. 

خبرنگاری از ویسی پرسید اینکه کی‌روش گفته بازیکنان پرسپولیس چاق هستند را درست می‌داند یا خیر که او پاسخ داد: شاید این حرف‌ها متلک باشد و شاید همکارانمان را اذیت کند من کی‌روش را دوست دارم و ارزش زیادی برای او قائل هستم و نباید این جوری صحبت کنیم که باعث خنده دیگران و مزاح دیگران شود این مسأله خوب نیست.

ویسی در مورد اینکه فصل گذشته با استقلال خوزستان خوب نتیجه می‌گرفتید اما در این فصل با سپاهان نتایج خوب نبوده است،‌گفت: شرایط مسابقه‌ها با هم فرق می‌کند ما با استقلال یک گل، دو گل، سه گل و چهار گل هم زده‌ایم و سپاهان هم دو، سه و چهار گل زده‌ایم و البته گل هم خورده‌ایم در این تیم اتفاقات فوتبال به نفع ما نبود.