بهاروند: آرامش و امنیت کشوربه برکت خون شهداست

ساعت 01:01 چهار شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵

مدیرکل ورزشی واردویی بنیادشهید وامورایثارگران با سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این دیدار حیدر بهاروند سرپرست جدید سازمان لیگ، دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی واردویی بنیادشهید و امورایثارگران، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و جعفرگودرزی از اعضای اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید حضور داشتند.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای این دیدار گفت: آرامش و امنیت کشور به راحتی بدست نیامده و به برکت خون شهداست و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.
حیدر بهاروند افزود: به لطف و برکت وجود امام زمان(عج) ومقام معظم رهبری اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا با اقتدار درمسیر موفقیت گام برمی دارد و اگر رهبری ایشان نبود کشور ما مانند کشورهای منطقه درگیر جنگ و بی ثباتی بود.
این مقام مسئول افزود: یکی از برنامه های مهم ما کمک به باشگاه ها درهمه بخش های مختلف است تا مشکلات آنان به حداقل برسد تا بتوانند در رقابت های لیگ برتر موفق ظاهر شوند.
مدیرکل ورزشی واردویی بنیادشهید و امورایثارگران در ادامه گفت: باتوجه به اینکه فوتبال طیف وسیعی از جامعه بویژه قشر جوان  را دربر می گیرد بستر مناسبی است تا فرهنگ شهادت و ایثارگری را بوسیله این رشته ورزشی گسترش دهیم.
دکتر اسلام کریمی افزود: از زمان حضور آقای مهدی تاج در سازمان لیگ و همکاری شبانه روزی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ واداره کل ورزشی واردویی بنیادشهید و امورایثارگران و رسانه ها و صداوسیما در این رابطه کارهای مهم و خوبی انجام شده است.
این مقام مسئول افزود:برگزاری موفق 2 دوره جام شهدا با حضور تیم های مطرح کشور و در کنار آن مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مهمترین دستاورد برای پاسداشت خون شهدا و ایثارگران در سال های اخیر بوده است .
وی گفت: امیدواریم باحضور جنابعالی همچنان با موفقیت در این مسیر گام برداریم وشاهد برگزاری سومین دوره جام شهدا در آینده ای نزدیک باشیم.