« تقدیر بنیاد شهید از سازمان لیگ »

ساعت 01:01 چهار شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از نامگذاری هفته پنجم به مناسبت شهدای فاجعه منا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مدیرکل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امورایثارگران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران از نامگذاری هفته پنجم به مناسبت شهدای فاجعه منا تقدیر و تشکر کرد. متن کامل نامه فوق به شرح زیر است:


فـاجعه منـــا نبـــاید فــــرامــوش شــود.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ارجمند گرانمایه جناب آقای علی کاظمی
سرپرست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران

سلام عليكم
احتراماً ، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی صمیمانه آن سازمان محترم در توسعه ، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه ، به خصوص خانواده ورزش کشور به استحضار می رساند تبیین و پایه گذاری فصلی نوین از تسری جایگاه شهادت و ایثار در سیاست ها و فعالیت های آن سازمان محترم با مشایعت جنابعالی و کمیته های مربوطه ( روابط عمومی و امور فرهنگی ، کمیته مسابقات ) در آستانه سالگرد فاجعه منا و مصادف شدن با هفته پنجم از سری مسابقات لیگ برتر خلیج فارس و نامگذاری شایسته این هفته با نام شهدای فاجعه منا در همراهی با آحاد جامعه اسلامی نشان از ایمان و اعتقاد راسخ شما به راه شهدا و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص دارد.
لذا بر خود فرض می دانم که به نیابت از جامعه معزز شاهد و ایثارگر و خانواده های گرامی شهدای فاجعه منا از شما برادر عزیز و کلیه همکاران خدوم تقدیر و تشکر نمایم. باشد که توفیق ارج و اجر این حرکت ارزش بار قرین زندگی پربارتان گردد.

اسلام کریمی

مدیر کل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امورایثارگران

انتهای پیام/