لیگ برتر فوتبال؛ تساوی تراکتور و ذوب آهن در دیداری پرگل و جذاب

ساعت 01:01 سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه تساوی چهار برچهار به پایان رسید و یحیی گل محمدی مربی جوان لیگ برتر فوتبال بار دیگر توانایی های خود را به رخ حریفان کشید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحالی به نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید که تراکتورسازی تا دقیقه 81 بازی به نتیجه 4 بر یک از ذوب آهن پیش افتاده بود.

شاگردان تونی اولویرا در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داده بودند و برخلاف آنها شاگردان یحیی گل محمدی با ارایه یک بازی منظم توانستند از این شکست سنگین فرار کنند.
ذوب آهن که تا پیش از این بازی با 3 گل خورده در 9 هفته گذشته بهترین خط دفاع را در اختیار داشت، در یک بازی 4 بار دروازه خود را گشوده دید.
گل های تراکتورسازی را در این دیدار سروش رفیعی دقیقه 16، بختیار رحمانی 45 و 75 و شاهین ثاقبی در دقیقه 55 به ثمر رساندند.
همچنین گل های شاگردان یحیی گل محمدی را نیز احسان پهلوان در دقیقه 27، مرتضی تبریزی 81، کاوه رضایی دقیقه 86 و دانیال اسماعیلی فر 94 وارد دروازه تراکتورسازی کردند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با این تساوی 14 امتیازی شد و در جایگاه ششم ایستاد. ذوب آهن اصفهان نیز با 16 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.