پاشایی: به دنبال پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز هستیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۴ آبان ۱۳۹۴

مدیر تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به کسب 3 امتیاز دیدار فردا مقابل گسترش‌فولاد محتاج هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، حسین پاشایی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد گفت:‌یکی از بازی‌های حساس خود را پیش رو داریم با وجود اینکه مدت زمان کمی کنار راه‌آهن بودیم با تمرینات خوبی که انجام دادیم اعضای تیم به هماهنگی تاکتیکی رسیدند و فردا می‌توانیم با انجام یک بازی تاکتیکی و حرفه‌ای 3 امتیاز را کسب کنیم. برای بهتر شدن محتاج کسب این 3 امتیاز هستیم. گسترش هم از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان قوی دارد.

مربی راه‌آهن در مورد محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: بهادر عبدی و سیامک کوهنورد دو تن از بازیکنان تاثیرگذار خود را در این مسابقه به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. متاسفانه محسن ایران‌نژاد هم تا پایان فصل مصدوم است.

پاشایی در مورد اینکه سعید عزیزیان مربی تیم ملی امید به تمرین این تیم راه داده نشده و مهدی تارتار سرمربی راه‌آهن از حضور او جلوگیری کرده است، خاطرنشان کرد: اولویت شخصی تارتار تیم ملی است.در این مسئله هیچ شکی نیست اما ما در روزهایی که کار تاکتیکی می‌کنیم تارتار به فرزند خود هم اجازه نمی‌دهد کنار زمین بایستد. اگر از قبل این مسئله هماهنگ می‌شد بسیار بهتر بود.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود با حمید منوچهری سرپرست راه‌آهن هماهنگی شده بود و حتی عزیزیان وارد پارکینگ محل تمرین تیم ملی امید هم شده است،‌اظهار داشت: در روزهایی که کار تاکتیکی می‌کنیم هیچ فردی را به محل تمرین راه نمی‌دهیم و هیچ مشکلی هم با سعید عزیزیان و هیچ یک از مربیان تیم ملی امید نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس در این لحظه مدیر رسانه‌ای راه‌آهن که با وجود محرومیت در سالن نشست مطبوعاتی در گوشه‌ای نشسته بود و در ابتدای مصاحبه اعلام کرد به دلیل محرومیت کنار مربی نمی‌تواند بنشیند، گفت: برای انجام هماهنگی لازم جهت حضور مربیان تیم ملی باید نامه کتبی به باشگاه برسد که این اقدام صورت نگرفته بود. فکر نمی‌کنم مربی در ایران اجازه بدهد تاکتیک‌های تیمی‌اش لو برود.

مربی راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا اگر قرار بود مربیان تیم ملی بزرگسالان به تمرین این تیم بیایند درخواست نامه کتبی می‌کردند، گفت: هفته قبل قرار بود دستیاران کی‌روش به محل تمرین راه‌آهن بیایند و 3-4 روز قبل از آن هماهنگی شده بود اما آنها نیامدند و دلیل این مسئله را نمی‌دانم. اگر قرار است مربیان تیم ملی امید هم بیایند باید این هماهنگی رسمی صورت بگیرد.

پس از اینکه از پاشایی پرسیده شد آیا برقراری تماس با منوچهری هماهنگی رسمی محسوب نمی‌شود، مدیر رسانه‌ای این تیم بار دیگر وارد عمل شد و اعلام کرد این نشست مربوط به مسائل فنی مسابقه فرداست و نباید مسائل غیر فنی که ارتباطی به این بازی ندارد مطرح شود و درست نیست با این سؤالات مربی تیم مقابل سرپرست قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کلید واژه