دایی: بازی بزرگی با سایپا داریم

ساعت 01:01 دو شنبه ۴ آبان ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سایپا بازیکنان با تجربه زیادی دارد و من فکر می‌کنم که فردا بازی بزرگی با این تیم باید برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: یک بازی بزرگ دیگر فردا مقابل سایپا داریم. این بازی برای ما خیلی مهم است. سایپا تیم بسیار خوبی است. جلالی مربی بسیار با دانشی است. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و بازی سختی در پیش داریم.

دایی افزود: بازیکنان سایپا بسیار با تجربه هستند و این کار ما را سخت می‌کند. در این چند روز به خوبی تمرین کرده‌ایم و باشگاه امکانات را فراهم کرده‌ تا فقط به فوتبال فکر کنیم. باید از موسوی و هواپیمایی زاگرس کمال تشکر را کنم که شرایطی پیش آوردند تا با آرامش کار کنیم. تلاش می‌کنیم صبا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در مورد برنامه فشرده لیگ و تعطیلی دوباره لیگ بعد از بازی‌های شنبه، گفت: مطمئنا تعطیلات لیگ تا الان خوب بود و از نظر بدنی خودمان را بالا آوردیم و از این به بعد تعطیلات روی روند تیمی ما تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توانیم در این مدت مسابقه رسمی انجام بدهیم و برنامه ریزی کرده‌ایم تا با انجام تمرینات مناسب کار را پیش ببریم و با هماهنگی باشگاه می‌خواهیم یک اردوی خوب تشکیل بدهیم که البته این مساله به نظر مالک باشگاه هم بستگی دارد. بدون شک تمرینات را ادامه می‌دهیم و باید تیم را در شرایط آرمانی نگه داریم و این مساله به معنی تمرینات بدنسازی نیست و باید با انجام بازی‌های دوستانه خوب خلاء مسابقات رسمی را پُر کنیم.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: قاسم دهنوی را به خاطر رای کمیته انضباطی نداریم و فکر می‌کنم در حق دهنوی و باشگاه صبا ظلم شد. همه در تلویزیون دیدند چه اتفاقی رخ داد و این بازیکن خوب را در بازی قبل و مسابقه فردا به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. قربانی و هاشم بیک‌زاده هم مصدوم هستند. سعی می‌کنیم جای خالی آنها را به خوبی پر کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه تیمش در بیرون از خانه پیروز نشده، گفت: دلیل این مساله مشخص است و سه چهار روز مانده به لیگ تیم تشکیل شده و تمرین خاصی از نظر بدنی نکرده بودیم و 60 تا 70 درصد تیم را عوض کردیم و نیاز به زمان داشتیم تا شکل بگیریم و با گذشت زمان از لحاظ بدنی وتاکتیکی به بهبود رسیدیم و خیلی وقت است بیرون از خانه پیروز نشده است. امیدواریم فردا به پیروزی برسیم تا این طلسم شکسته شود و توانایی داریم که داخل و خارج از خانه پیروز شویم. با احترام به حریفان ما تا کنون خوب کار کرده‌ایم. حالا هم خوب تمرین می‌کنیم و صبا می‌تواند خود را بالای جدول حفظ کند و فصل آینده سهمیه آسیایی بگیریم.

دایی در مورد اینکه فردا هم از محمد قاضی به عنوان مهاجم هدف استفاده کنید، گفت: باید برای شرایط بازی صبر کنیم و ببینم شرایط چطور رقم می‌خورد. قاضی مهاجم حرفه‌ای است و توانش را نشان داده و می‌توانیم بیش از آنها از او استفاده کنیم و محمد از نظر اخلاقی نمونه است و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

انتهای پیام/

کلید واژه