خداکرم: از راه اهن شناخت داریم

ساعت 01:01 دو شنبه ۴ آبان ۱۳۹۴

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: راه‌آهن در برخی نقاط زمین از ویژگی‌های خاصی برخورددار است نسبت به توانایی‌های این تیم شناخت کافی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و گسترش فولاد به علت حضور در تمرین تیمش حاضر نشد و به جای او بهمن خداکرم مربی گسترش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

خداکرم در این نشست اظهار داشت: راه‌آهن در برخی نقاط زمین از ویژگی‌های خاصی برخورددار است نسبت به توانایی‌های این تیم شناخت کافی داریم و این کمک می‌کند که از نقاط ضعف تیم استفاده کنیم. امیدوارم با دست پر از تهران برگردیم.

وی یادآور شد: تا امروز در 10 بازی خارج از خانه نتیجه را واگذار نکردیم. امسال یکی از عجیب‌ترین قرعه‌کشی‌های لیگ را دیدیدم و حداقل این مسئله برای تیم ما وجود داشته است. ما دهمین بازی لیگ را در حالی برگزار می‌کنیم که 7 بازی خارج از خانه بوده است. 3 بازی اول لیگ ما خارج از خانه بوده که این موضوع برای ما سخت بود.

خداکرم در مورد اینکه برای تساوی به دیدار مقابل راه‌آهن خواهند رفت گفت: مسلما طوری بازی می کنیم که نتیجه را واگذار نکنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش تاکید کرد: باتیستا محروم است و درویشی هم مصدوم خواهد بود.

مربی گسترش در مورد اینکه چرا در خانه پیروز نشده‌اند گفت: مقابل سیاه جامگان پیروز شدیم و مقابل نفت به تساوی رسیدم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای خانگی بازی‌های خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/خ

کلید واژه