تراکتورسازی فولاد را شکست داد

ساعت 01:01 جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توانست در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برابر فولاد خوزستان به برتری برسد تا فولاد همچنان با 3 امتیاز در قعر جدول قرار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۷:۱۰ امروز جمعه دو تیم فولاد و تراکتورسازی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتورسازی خاتمه یافت. امید خالدی (۶۵) برای فولاد گلزنی کرد و دو گل تراکتورسازی را هم آگوستو سزار (۷۱) و محمد ایران پوریان (۸۹- پنالتی) به ثمر رساندند.

این بازی بسیار پر برخورد بود. ابتدا فرید بهزادی در دقیقه ۶۲ از تیم تراکتورسازی اخراج شد. سپس اسماعیل شریفات در دقیقه ۶۸ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

محمدرضا خانزاده مدافع فولاد که هفت هفته گذشته را به خاطر محرومیت از دست داده بود، با تعلیق محرومیتش از سوی فدراسیون فوتبال امروز برای اولین بار در ترکیب فولاد به میدان رفت.

با این نتیجه، فولاد با سه امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا تیره روزی‌های دراگان اسکوچیچ در اهواز ادامه داشته باشد. تراکتورسازی هم با این برد ۱۰ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.