گل محمدی: سایپا بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

سرمربی ذوب آهن گفت: مقابل تیمی بازی داریم که بازیکنان جوان و با تجربه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: ایام محرم را تسلیت می گویم و درگذشت هادی نوروزی را هم به خانواده اش تسلیت می گویم قهرمانی تیم امید را هم تبریک می‌گویم هرچند خاکپور استعفا کرد  در مورد بازی باید بگویم شرایط خوبی نیست و 8 بازیکن ما دیروز به جمع ما اضافه شدند و مهرداد قنبری هم دو سه هفته پیش مصدوم شده بود و از این نظر که شرایط هماهنگی خوبی نداشته باشیم ولی تیم خوبی داریم و از هیات مدیره  و مدیرعامل باشگاه تا بازیکنان همه در تلاش هستند تا تیم خوبی تشکیل بدهیم و بتوانیم خوب بازی کنیم. سایپا بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: بازیکنان مختلفی را در تیم‌های ملی رده های سنی داشتیم ضمن اینکه قنبری هم مصدوم شده بود و شرایطمان از لحاظ هماهنگی شاید خوب نباشد اما انگیزه زیادی داریم و تیم خوبی هم هستیم و مجموعه ذوب آهن همه تلاش می کنند تا این تیم موفق شود. از هیات مدیره و بازیکنان گرفته که سخت کار می‌کنند تا تیم خوبی را تشکیل دهیم و روند خوبی را داشته باشیم.

وی درمورد بازی فردا مقابل سایپا گفت: مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را بازی می‌کند و بازیکنانش تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود ما سعی کردیم از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم هرچند که حدادی‌فر و رضایی مصدوم بودند اما خوشحالیم که آنها را نیز در اختیار داریم و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و از لحاظ کیفیت نیز بازی در سطح خوبی باشد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش بازی های سخت را  می‌برد اما از دیدارهای آسان به مشکل می‌خورد گفت‌: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و اینکه چرا نتوانستیم به طور مثال استقلال اهواز را شکست دهیم فکر نمی‌کنم استدلال خوبی باشد.

وی افزود: در بعد نتیجه‌گیری هم به خاطر نبود بچه‌های ملی پوش شاید در هماهنگی دچار مشکل شویم اما بچه‌های ما کوهی از انگیزه هستند و ثابت کرده‌ایم که یک تیم فوق‌العاده هستیم و یک تیم معمولی نیستیم تیمی هستیم که در روزهای خاص کارهای بزرگی کرده‌ایم و توانایی‌هایمان مثال‌زدنی است. به همه بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که از این چالش هم با موفقیت بیرون می آییم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در غیاب قنبری این تیم با یک خلع در دفاع چپ مواجه شده است و اینکه آیا ذوب آهن قصد خرید بازیکن در این پست را دارد گفت: فعلا قرار نیست جانشینی برای قنبری داشته باشیم ضمن اینکه دفاع چپ تیم ملی لبنان را داریم که در بازی قبل هم خوب عمل کرد و فعلا کار را با او پیگیری می‌کنیم.

 مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرش درمورد اینکه ارزیابی‌اش از نظرسنجی برنامه 90 چیست گفت: هر رای که مردم می‌دهند قابل احترام است و مطمئنا آنها بهترین قضاوت را می‌کنند. به پنجعلی و سایر دوستانی که انتخاب شدند تبریک می گویم و قطعا استحقاق این انتخاب را داشتند از کسانی هم که به من رای دادند سپاسگزارم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم.

انتهای پیام/ک

کلید واژه