دایی: بازی سختی با پرسپولیس داریم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در مورد بازی حرف خاصی نباید زد. بازی سخت و مهمی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،علی دایی که با تاخیری 20 دقیقه‌ای به خودش را به سازمان لیگ و نشست خبری  پیش از دیدار با پرسپولیس رساند، گفت: خیلی وقت بود ندیدم شما را، ایام محرم و شهادت سردار همدانی را تسلیت می گویم و یاد هادی نوروزی عزیز راکه دیگر در جمع ما نیست را تسلیت می گویم. در مورد بازی حرف خاصی نباید زد. بازی سخت و مهمی داریم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و به جز یکی دو مصدوم همه آماده بازی هستیم. پرسپولیس از نظر فوتبالی امسال خیلی خوب کار کرده و نتایجی که گرفته در شان این تیم نبوده به خاطر بازی‌ها نه بخاطر اشتباهات که رخ داده این تیم می توانست 2 برابر این امتیاز داشته باشد. مربی بزرگی دارد و استاد من بوده و او را دوست دارم و بعد از مدت‌ها هواداران را می‌بینم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرد و هر دو تیم تا این جا خوب کار کرده‌اند و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم و مطمئنم پرسپولیس هم چنین هدفی دارد و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد.

سرمربی صبا در مورد اینکه جو احساسی بازی چگونه خواهد بود، گفت: از نظر احساسی می تواند نقطه قوتی برای پرسپولیس و بازیکنانش است و دو چندان تلاش می کنند تا نشان بدهند جای هادی خالی نیست و ما هم هدف مشخصی داریم وتلاش می کنیم تا از میانه های جدول خودمان را بالا بکشیم.

وی در مورد پییش بینی نتیجه بازی با پرسپولیس گفت: پیش بینی این بازی خیلی سخت است  و بازی مهمی است و هر دو تیم خودشان را برای یک بازی خوب آماده کرده اند و مطمئنم که فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی صبا گفت: دلیلش این است که سه چهار روزه تیم جمع شده ولی در بازی سپاهان و تراکتورسازی نشان دادیم خوب آماده شده ایم و بازیکنان ما از این پس می توانند 100 تا 110 دقیقه بدوند.

سرمربی صبا در مورد اینکه بخاطر مرگ نوروزی ممکن است بازی را به پرسپولیس واگذار کنند تا روح ان مرحوم شاد شود، گفت: در مورد هادی برای همه ما عزیز بود و ما بزرگترین اشتباه همان این است که قدر آنهایی که در کنارشان زندگی می  کنیم و برایمان زحمت می کشند را نمی دانیم. یادم است که روی سکوها شعار حیا کن رها کن می دادند و اکنون شخصیت آنها عوض شده و روی دیگرشان را نشان می دهند و ما چنین تصمیمی را نداریم و فردا بازی مردانه انجام می‌دهیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد تعطیلات مکرر لیگ گفت: مثل بقیه تیم‌ها تعطیلات به سود ما بوده و آماده سازی و بدنسازی نداشته‌ایم اما از این پس برای ما هم مشکل ساز خواهد بود.


وی ادامه داد: در مورد تیم‌های دیگر نمی خواهم حرف بزنم اما راه آهن 2 بازیکن ارزشمندش را چطور می تواند به کار بگیرد. از تاج و همکارانش خواهش می کنم که فقط یک بعد قضیه را در نظر نگیرند و فقط تیم ملی را در نظر نگیرند و باشگاه ها را هم در نظر بگیرند و همه بازی ها را یک روز عقب می انداختند مگر ایرادی داشت؟ از خدایم است دو روز عقب بیفتد اما اطلاع رسانی کنند تا دیروز کسی نمی دانست شماره هادی نوروزی چند است.

دایی در پایان قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفت.

انتهای پیام/ک