تارتار: بازی حساسی با استقلال اهواز داریم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول بازی فوق العاده حساسی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تارتار سر مربی راه‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت: فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت میگویم . با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول کسب سه امتیاز بازی خیلی حساس و با اهمیت است و بازیکنان ما بسیار با انگیزه تمرین می کنند و من هم با دیدن روحیه بازیکنان خیلی روحیه گرفته‌ام  و امیدوارم به هدفمان که 3 امتیاز است برسیم.

مهدی تارتار در مورد تعطیلات لیگ افزود: چون تازه آمده بودم این تعطیلات خیلی به ما کمک کرد و تنها مشکل ما بازیکنان امید بود که امروز به تهران آمدند و باید قهرمانی تیم امید را به کادرفنی و مسئولان تبریک بگویم.

وی تاکید کرد: از سازمان لیگ که یک روز بازی ما را به تعویق انداخت تشکر می‌کنم اما از این پس فقط در روزهای فیفا و بازی‌های مهم بازیکنان را به تیم امید خواهیم داد چرا که قانون تغییر کرده و از سویی دیگر بازیکنان که در تیم امید هستند از بازیکنان اصلی تیم راه آهن هستند و به آنها نیاز داریم. امیدوارم طوری برنامه ریزی شود که بتوانیم به نحو احسن از بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

سرمربی راه آهن در مورد حسین ایران‌نژاد گفت: تنها مورد ناراحت کننده مصدومیت ایران نژاد بود که ضربه روحی بزرگ برای ما به حساب می‌آید.ایران نژاد بازیکن با روحیه ای است و در تمرینات ما حاضر شد و من مطمئنم او می تواند به تیم ما روحیه بدهد. برعکس اینکه همیشه که می‌گوییم دوست نداریم عمر زود سپری شود اما امیدوارم این یکسال خیلی زود بگذرد و محسن به جمع ما اضافه شود.

انتهای پیام/ک