راه آهن با درخشش مهاجم جوان خود بر صبای قم غلبه کرد

ساعت 01:01 جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

تیم فوتبال راه آهن کریستال با درخشش مهاجم جوان خود مقابل صبای قم به برتری 2 بر یک دست یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، این دیدار عصر امروز (جمعه) در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه شهدای قدس تهران و با قضاوت ایرج حاج بابایی برگزار شد.

درپایان این دیدار، راه آهن با درخشش مهرداد محمدی مهاجم جوان و 22 ساله خود که 2 گل به ثمر رساند به پیروزی 2 بر یک دست یافت و جمع امتیازات خود را به 5 رساند.
صبای قم نیزکه با هدایت علی دایی و جذب چند بازیکن سرشناس به نظر می رسید از تیم های مدعی فصل جاری باشد با قبول این شکست، 3 امتیازی باقی ماند.
این دیدار با احتیاط از سوی هر دو تیم آغاز شد و بازیکنان برای رسیدن به گل در انتظار اشتباه حریف بودند.در دقیقه 28 و درحالیکه بازی روند متعادلی را دنبال می کرد، مهرداد محمدی موفق شد دروازه صبای قم را باز کند.
همین نتیجه گل تا پایان نیمه اول باقی ماند تا شاگردان فرهاد کاظمی با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.
درنیمه دوم علی دایی سرمربی صبای قم که نتیجه را از دست رفته می دید تیمش را برای جبران نتیجه به زمین فرستاد اما در دقیقه 56 بار دیگر مهرداد محمدی بازیکن جوان راه آهن توانست دروازه میهمان را گشوده و تیمش را در آستانه کسب 3 امتیاز قرار دهد.
دردقیقه 74 محمد اوسانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود از پاس رضا حقیقی بهره لازم را برد و برای صبای قم گلزنی کرد تا امید را به اردوی تیم خود بازگرداند.
تلاش بازیکنان علی دایی دردقایق پایانی برای به تساوی کشاندن دیدار ثمری نداشت تا صبای قم نتیجه را 2 بر یک واگذار کند.
یحیی گل محمدی سرمربی موفق تیم ذوب آهن اصفهان از تماشاگران ویژه این دیدار بود.
هاشم بیگ زاده از صبای قم و حمیدرضا علی عسگری از راه آهن به دلیل مصدومیت، بازی امروز را از دست داده و از روی سکوها نظاره گر تلاش تیم های خود بودند.
ترکیب راه آهن:
ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی(مهران قاسمی)، امین منوچهری(احمد مهدی زاده)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، محسن ایران نژاد، سیامک کوهنورد و مهدی جعفرپور.
ترکیب صبای قم:
حامد لک، مسعود حق جو، خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی(امید قربانی)، قاسم دهنوی، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی، جلال الدین علی محمدی، محمد آرام طبع(محمد رستمی)، سامان آقازمانی و محمد قاضی.