قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیست وهشتم خرداد برگزار می شود

ساعت 01:01 پنج شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 28 خرداد در هتل گراند میلینیوم مالزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،محمد رضا کسرایی افزود: در این مراسم که ساعت 16 به وقت محلی با حضور نمایندگان تیم های غرب و شرق آسیا که به این مرحله راه یافته اند  به صورت قرعه کشی بازبرگزار می شود.
این مقام مسئول افزود:تیم های نفت ایران، الهلال عربستان،الاهلی امارات و لخویا قطر از منطقه غرب آسیا و تیم های کاشیوا ریسول و گامبا اوزکا ژاپن،جونبوک موتورز کره جنوبی و گوانژو چین تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هستند.
وی تاکید کرد:بر خلاف مرحله یک هشتم نهایی در این مرحله قرعه کشی بصورت باز برگزار می شود به گونه ای که احتمال برخورد نمایندگان کشور های که بیش از یک تیم در این مرحله دارند با یکدیگر وجود دارد.
مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال بیان کرد :در حال حاضر در منطقه شرق 2 تیم از کشور ژاپن حضور دارند که با قرعه کشی باز احتمال برخورد آنها با یکدیگر وجود دارد.
کسرایی گفت:بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی در روز های 3و 4 شهریور و بازی های برگشت در روزهای 24 و 25 شهریور انجام می شود.
مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران افزود:امسال بازی رفت فینال روز 16 آبان در غرب آسیا و بازی برگشت روز 30 آبان در شرق اسیا برگزار می شود.