تبریک معاون توسعه ورزش بانوان به گلاره ناظمی داور زن ایرانی

ساعت 15:44 چهار شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب گلاره ناظمی داور زن بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت فینال مسابقات فوتسال المپیک جوانان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب گلاره ناظمی داور زن بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت فینال مسابقات فوتسال المپیک جوانان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

درخشش بانوان ایران در همه عرصه های ورزش که این بار در بخش داوری رقم خورده، باعث خوشحالی و مایه مباهات ایران و ایرانی است.

بانوان ورزش کار کشورمان با درخشش های چشمگیر در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اندونزی بارها و بارها دل ملت ایران را شاد کردند.

همچنین در حوزه مدیریتی چه در داخل کشور و چه بین المللی، حضور بانوان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی ورزش بسیار بیشتر از گذشته شده و زمینه معرفی، ارتقاء و توسعه ورزش بانوان ایران در داخل و خارج کشور را بوجود آورده است 

و این بار حضور یک بانوی توانمند، با اراده و محجبه در دیدار نهایی یک رویداد بزرگ بین المللی موجب خوشحالی هرایرانی و مایه مباهات و افتخار جامعه ورزش کشور به ویژه جامعه ورزش بانوان ایران شده است.

به این وسیله درخشش گلاره ناظمی داور توانای فوتبال ایران را تبریک می گویم و از خداوند متعال، سربلندی و کسب افتخارات بیش از پیش را برای بانوان ایرانی در همه عرصه ها به ویژه ورزش مسئلت می کنم.