طرفی: موکب شهدای ورزشکار در مرز چذابه خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین را برعهده دارد

ساعت 09:28 سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷

مسئول موکب شهدای ورزشکار استان خوزستان درباره فعالیت موکب شهدای ورزشکار به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی طرفی نائب رئیس هیئت فوتبال خوزستان و مسئول موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و با تلاش های ویژه و برنامه‌ریزی دقیق و اساسی هیئت فوتبال استان خوزستان، امسال دو موکب برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مسیر چذابه به کربلا و شلمچه به کربلا را با نام موکب شهدای ورزشکار ایجاد  کرده ایم که فعالیت ها و اقدامات لازم در این خصوص از چند ماه  قبل آغاز شده است.
وی ادامه داد: چند سال است که موکب شهدای ورزشکار راه اندازی شده و با خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین سعی داریم بهترین شرایط را برایشان فراهم کنیم. از لحاظ خدماتی، معنوی و فرهنگی سعی کردیم که بهترین  امکانات را مهیا تا زائرین با مشکلی مواجه نشوند.
مسئول موکب شهدای ورزشکار جامعه فوتبال ایران گفت: امسال توانستیم زمینی که ستاد عتبات عالیات استان خوزستان به ما تحویل دادند را ساخته و به امید خدا در روز پنجشنبه 26 مهر ماه آن را افتتاح خواهیم کرد . در واقع  اولین موکبی در مرز چذابه هستیم که فعالیت گسترده ای را در زمینه خدمت رسانی در کنار دیگر موکب ها داریم.
وی ادامه داد: در این موکب بالغ بر 500 نفر را اسکان می دهیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به این عزیزان که عازم کربلای معلا هستند، ارائه دهیم.  همچنین شعبه دوم موکب شهدای ورزشکار در مرز شلمچه راه اندازی شده که همکارانم در این زمینه نیز سعی خود را بکار خواهند گرفت تا بهترین خدمات را برای زائرین در نظر گرفته و در اختیارشان قرار دهند.