درودگر: تنوع تبلیغات محیطی ما در این فصل نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است

ساعت 19:58 یک شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷

مدیر بازاریابی سازمان لیگ گفت: تنوع تبلیغات محیطی ما در این فصل نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است و قطعا باشگاه‌ها وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، صادق درودگر اظهار داشت: گام‌های خوبی را در تبلیغات محیطی و بازاریابی برداشته‌ایم البته هنوز به قابلیت‌های آرمانی و واقعی این تبلیغات نرسیده‌ایم که یکی از دلایلش شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است. با وجود مشکلاتی که تولید کنندگان و صاحبان صنایع در کشور دارند اما سازمان لیگ قدم‌های بزرگی را در این راستا برداشته است. قرارداد ما با شرکت کارگزار سازمان لیگ  شرکت تیراژه فیلم  در همان آغاز همکاری، نهایی شده است، همچنین با چند شرکت قرارداد امضا کرده‌ایم.

وی افزود: تنوع تبلیغات محیطی ما در این فصل نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است و قطعا باشگاه‌ها وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد. ضمن اینکه باید از شرکت کارگزار سازمان لیگ تیراژه فیلم است، تشکر کنم. آنها بسیار صادقانه عمل کردند و شانه به شانه ما در این راستا حرکت کردند.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ با انتقاد از برخی شرکت‌ها که در گذشته در تبلیغات محیطی فعال بودند، عنوان کرد: فعالیت و همکاری برخی شرکت‌ها کاملا با سازمان لیگ قطع شده است. با این حال این شرکت‌ها در برخی موارد به شرکت‌های دیگر اعلام می‌کنند ما همچنان کارگزار و نماینده رسمی سازمان لیگ در تبلیغات هستیم که من این موضوع را تکذیب می‌کنم. شرکت تیراژه فیلم تنها نماینده و کارگزار رسمی تبلیغات محیطی سازمان لیگ است و شرکت دیگری در این میان وجود ندارد.

درودگر با اشاره به بحث حق پخش  تلویزیونی عنوان کرد:برای دریافت حق پخش تلویزیونی با مساعدت رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اقدامات ابتدایی خوبی انجام شده است و قرار است با مسئولان صدا و سیما جلسات مؤثری داشته باشیم تا فوتبال را به حق واقعی خود برسانیم.فوتبال به غیر از تبلیغات محیطی می‌تواند از تولید محتوا هم درآمد خوبی داشته باشد. اکنون شاهد آن هستیم که در والیبال یک سرشماره وجود دارد و فدراسیون والیبال از این سرشماره استقبال می‌کند. اما در فوتبال هر روز شاهد ایجاد سرشماره‌های مختلف آن هم بدون کسب مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. سازمان لیگ پیگیر حل مشکل حق پخش تلویزیونی هم هست ضمن اینکه فیفا هم به فدراسیون ها توصیه کرده که از حق پخش تلویزیونی درآمد داشته باشند و این حق را مطالبه کنند خود فیفا هم پیگیر درآمد از طریق حق پخش تلویزیونی هست.

انتهای پیام/