تساوی پیکان و پدیده برابر میزبانان

ساعت 01:01 پنج شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳

نفت مسجد سلیمان و پیکان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم تساوی بدون گل بود.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از  ایرنا، لیگ برتر فوتبال بعد از توقف 50 روزه برای حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا، امروز (پنج شنبه) با سه دیدار در چارچوب هفته هجدهم این رقابت ها آغاز شد.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم تساوی بدون گل بود.

در این مسابقه هر دو تیم بازی قابل قبولی ارائه دادند و موقعیت های زیادی را به دست آوردند که با بی دقتی مهاجمان ثمری نداشت.

این دیدار نیز دو کارت زرد برای بازیکنان مسجد سلیمان داشت که روسلان وازلگینوف و کیومرث چراغی دریافت کنندگان این کارت ها بودند.

تیم های صبای قم و پدیده خراسان در سومین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم در 90 دقیقه تساوی بدون گل بود.

پنج دیدار دیگر هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدارهای فردا، سرخابی ها به مصاف اصفهانی ها می روند. پرسپولیس تهران در اصفهان میهمان ذوب آهن است و استقلال با سپاهان در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی روبرو می شود.