ویسی: نفت از پیش برنده نیست

ساعت 01:01 پنج شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:رتبه دو تیم در جدول نشانگر نتیجه مسابقه فردا نخواهد بود و اینگونه نیست که چون نفت در صدر جدول حضور دارد فردا برنده باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم خاص است چون 50 روز مسابقات تعطیل بود هرچند بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کردیم ولی رتبه دو تیم در جدول نشانگر نتیجه مسابقه فردا نخواهد بود و اینگونه نیست که چون نفت در صدر جدول حضور دارد فردا برنده باشد.

وی در خصوص اینکه تعدادی از مربیان به برگزاری زودتر از موعد لیگ اعتراض داشتند گفت: سه ماه پیش به ما اعلام کردند که 13 بهمن ماه بازی داریم و اگر تیم ملی خدای ناکرده حذف شود احتمال برگزاری مسابقات وجود دارد. فکر نمی‌کنم 5-4 روز این طرف و آنطرفتر تأثیر زیادی داشته باشد و ما هم اعتراضی به این مسئله نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تعطیلی 50 روزه لیگ راضی هستید یا خیر، گفت: اصلا از تعطیلات راضی نیستم. چون خیلی زیاد است معمولا آخر فصل‌ها هم مسابقات 40 روز تعطیل می‌شود ولی در بین دو نیم فصل 50 روز زیاد است چون باعث فرسودگی بازیکنان می شود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه نه محروم داریم و نه مصدوم اما تیم ما به تهران نیامده چون به دلیل شرایط بد آب و هوایی و گرد و غبار اهواز پروازها لغو شده است. اگر هم با اتوبوس به تهران بیاییم فردا صبح می‌رسیم و در شهر اهواز هم تا ساعت 9 شب هیچ پروازی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: دزفول، آبادان، ماهشهر هم برای پرواز به ما جا ندادند چون تعداد ما زیاد است و اگر من هم به کنفرانس آمدم به احترام خبرنگاران است چون معمولا یک روز زودتر از تیم به تهران می‌آیم. حالا هم منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا آن را اجرایی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به خرید‌های تیمش در نیم فصل گفت: قبل از نیم فصل سیدصالحی و بائو را اضافه کردیم و در آخرین روزها هم محسن بیات به جمع ما اضافه شد. چند بازیکن خارجی ما هم در اردوهای تیم ملی کشورشان حضور داشتند که به جمع ما برگشته و اضافه شدند.

انتهیا پیام/د

کلید واژه