دیدار مسئولان فوتبال ایران و ژاپن برای امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی

ساعت 01:01 جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳

مسئولان فوتبال ایران و ژاپن برای امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی لیگ های ایران و ژاپن امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،در این جلسه«میتسورو مورای» نایب رئیس فدراسیون و رئیس لیگ ژاپن و «اویا تاکیوکی» معاون ارشد و مسئول کمیته بازاریابی لیگ ژاپن،  علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ، علی کاظمی دبیرکل،محمدرضا ساکت مشاور عالی،غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات،سهیل مهدی رئیس کمیته فنی و توسعه ،حجت اله بهمنی رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران حضور داشتند.
رئیس سازمان لیگ در ابتدای این جلسه گفت: امروز یک روز خاص است که هر دوی ما شرایط خاص مثل هم داریم  که شاید در هر قرن یک بار این اتفاق بیفتد.هر دو ببازیم در ضربات پنالتی و پس از آن هم با هم جلسه داشته باشیم ولی به هر صورت امیدوارم برنامه هایی که پیش بینی کرده ایم انجام شود.
مهدی تاج افزود: ما واقعا لیگ ژاپن را لیگ پویا و خوبی می بینیم و اعتقادمان این است که اگر بخواهیم با یک لیگ ارتباط نزدیک داشته باشیم لیگ ژاپن بهتر است و خیلی هم به این امر علاقمندیم.
رئیس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به میهمانان گفت:خیلی خوشحال هستم که ما ارتباط خیلی خوبی با ژاپن در سطح آسیا در همه جوانب داریم.
علی کفاشیان افزود: ما دو ماه پیش یک تفاهم نامه با رئیس فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون ژآپن امضا کردیم و همیشه ژاپن را در فوتبال آسیا یک کشور پیشرفته در لیگ و فوتبال ملی می بینیم و ما خوشحالیم این ارتباط را با هم داشته باشیم و از تجارب همدیگر استفاده کنیم و امیدواریم این همکاری در آینده هم ادامه داشته باشد.
میتسورو مورای رئیس لیگ ژپن گفت:متاسفانه امروز روز ما نبود و هیچ کدام از ما روز خوبی نداشتیم خوشحالیم که با شما ملاقات کردیم . اولین تجربه دیدار تیمهای باشگاهی دو کشور در سال 2007 بود که سپاهان با اوراواردز در لیگ قهرمانان آسیا دیدار کرد.
وی افزود:لیگ ما بیش از بیست سال سابقه دارد.ما تجربیات و برنامه های زیادی داشتیم.امیدوارم این تجربیات و برنامه ها را به اشتراک بگذاریم و از تجربیات شما استفاده کنیم.