برگزاری جلسه هیأت مدیره صبای قم با حضور استاندار و رئیس سازمان لیگ

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳

مدیر عامل باشگاه صبای قم اعلام کرد:جلسه هیأت مدیره این باشگاه امروز با حضورمحمد صادق صالحی منش استاندارقم ،مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و اعضا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، عباس جهان بینی افزود:این جلسه برای بررسی مشکلات مالی باشگاه صبای قم برگزار می شود این مقام مسئول افزود: در این فصل با توجه به اینکه بودجه باشگاه از منابع دولتی تامین می شود و منابع دولتی هم محدود است در این رابطه حمایت خوبی از این مجموعه صورت نگرفته و همین امر باعث شد چند بازیکن و سرمربی تیم از صبا جدا شوند.
وی افزود: اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند در نیم فصل دوم اداره این باشگاه با مشکلات عمده ای روبرو خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه صبای قم تاکید کرد:امیدواریم این جلسه راهگشا باشد تا بتوانیم منابع جدیدی را برای حمایت از این تیم پیدا کنیم.
عباس جهان بینی گفت: تاکنون تنها به 25 درصد از تعهدات خود نسبت به کادر فنی و بازیکنان عمل کرده ایم و ازتبلیغات روی پیراهن نیز مبلغ در خور توجه ای بدست نیاورده ایم  .
وی افزود: قرار است علاوه برجلسه امروز با استاندار، با حضور اعضای هیأت مدیره   ملاقاتی هم با علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و مشکلات باشگاه را با ایشان نیز درمیان بگذاریم.  
عباس جهان بینی تاکید کرد: امیدواریم با تامین منابع مالی از سوی استانداری و همچنین دریافت سهم حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ بتوانیم در نیم فصل دوم با قدرت در رقابتها حضور پیدا کنیم.