بیانیه تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگان در حمایت از تیم ملی فوتبال

ساعت 01:01 دو شنبه ۸ دی ۱۳۹۳

مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانیه ای را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در متن بیانیه اسلام کریمی آمده است:
سالهاست که آسمان، کوچ غریب شان را به شانه هایمان ، پرنده می تکاند و آفتاب مسیر چشمانشان را با انگشت نشان می دهد و می گرید. سالهاست که رفته اند و بادها ، بوی پیراهنشان را بر خاکریزها بسیار مویه می کنند.
آن هنگام که نفس های سرما ، پنجره ها را سیاه کرده بود و شهر ، می رفت که در اضطراب ثانیه های تجاوز کمر خم کند. برخاستند و با قدم های استوارشان در رگهای وطن ، خون زندگی جاری شد ، پلاک بر گردن و چفیه بر شانه ،کاستی ها را پشت سرگذاشته، جاده های صلابت را پیمودند و خاک را به لبخند کاشتند. پا در رکاب  ستاره و باران ، آسمان عشق را تا دورترین در نوردیدند تا امروز ایران سربلند را رقم زده ،امنیت آرامش و زندگی را به ارمغان آورندو اینک ،کوچه های شهر را که ورق می¬زنیم ، نامشان را بر پیشانی افتخار این سرزمین ، درخشان می یابیم.
پوتین¬ها فقط اندکی از رشادت¬ها را پیش بردند ، معبرها فقط مقداری باریک ، برای شناخت آنان گام برداشتند ، کوله های همت آنان ، تنها گوشه ای از ورق خاطرات سبزشان را به همراه داشت ، آنچه ثبات قدم راهشان ، قوت زانوهایشان و استقامت ایمانشان بود. دعا و عاقبت به خیری هزاران  هزارخانواده ، هزاران هزار پدر و مادر بود.
و اکنون ماییم و میراث داری این حماسه و عرفان ،ماییم و نسلی فرهیخته ، ماییم و جوانانی راسخ و استوار ، وفادار و متعهد همچون شما شیر مردان تیم ملی فوتبال ایران،فرزندانی از تبار شهداء و ایثارگران  که یادگار آن رشادتها ، از خودگذشتگی ها در ایستایی ساقهایتان ، ثبات قدمهایتان در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بلندترین قلل افتخار مشهود است.
خالصانه آمده ایم تا به نیابت از یادگاران اسطوره های هشت سال دفاع مقدس،پدران ومادران مرشدان طریقت نور،تلاش،همت و سعی تان را با پاس نشسته ، حمایت و دعایمان را بدرقه راهتان کنیم، آمده ایم تا بگوییم شما اکنون میراث دار همان معابر روشن مسیر بندگی و عبودیت هستید.