حفاری با پیروزی برابردبیری به رده دوم صعود کرد

ساعت 01:01 جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳

شرکت حفاری با پیروزی بر تیم دبیری تبریز در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور در رده دوم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  شرکت حفاری روز جمعه با نتیجه چهار بریک دبیری تبریز را شکست داد تا با مجموع 28امتیاز در هفته چهاردهم در رده دوم قرار گیرد.


در سایر دیدارهای این روز تیم فردوسی مشهد با نتیجه پنج برسه فرش آرا را شکست داد و ماهان تندیس قم چهار بر دو مغلوب شهید منصوری شد.

این دیدارها دیروز نیز پیگیری شد و طی آن ها تیم تاسیسات دریایی ایران با درخشش وحید شمسایی مقابل همشهری خود میثاق تهران جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران تثبیت کرده بود.

تیم تاسیسات دریایی در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال با دو گل وحید شمسایی مربی - بازیکن خود از سد میثاق تهران گذشت و با با کسب 29 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کرده بود.

در این بازی که با حواشی زیادی هم همراه بود بازیکن و سرپرست میثاق تهران از زمین اخراج شدند اما در پایان نیز از وحید شمسایی به واسطه درخشش های متمادی اش تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در دیگر دیدار دیروز در ساوه ، شاگردان محمود خوراکچی مقهور هنرنمایی مقاومت البرز شده و با گل های مهرداد قنبرزاده و علی عابدین برای تیم کرجی با نتیجه 4 بر یک مغلوب مقاومت البرز شدند. حسن زاده نیز تک گل تیم رضا فلاح را در این بازی به ثمر رساند.

تیم فوتسال مس سنگون در ادامه ناکامی های نیم فصل خود باز هم ناکام بود و با نتیجه تساوی دو بر دو مقابل تیم پایاسازه تبریز متوقف شد و تیم گیتی پسند اصفهان در یک بازی پر حاشیه با نتیجه 7 بر 5 مقابل شهروند ساری به برتری رسید


کلید واژه
اخبار تصادفی