تاج: مردم قدرشناسیشان را به مظلومی نشان دادند

ساعت 01:01 جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳

رئیس سازمان لیگ گفت: مردم امروز قدرشناسی خود را از مظلومی نشان دادند و البته باید حمایت از پیشکسوتان در زمان حیاتشان هم اتفاق بیفتاد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج که در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی شرکت کرده بود در گفت‌وگو با  فارس گفت:  روایت داریم که وقتی 40 مومن شهادت بر خوبی یک انسان بدهند. خداوند نظر آنها را قبول می‌کند. امروز هم جمعیت کثیری برای تشییع مظلومی آمده بود.


مهدی تاج با اشاره به حضور سردار مقدم و رادان و حمایت‌های آنها از مظلومی گفت: مقدم و رادان همواره از مظلومی حمایت کردند.


تاج در مورد دربی 79 گفت: 10 روز پیش جلسه ای با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گذاشتیم و از آنها خواستیم که جو کاذبی قبل از دربی به راه نیفتد که موجب نگرانی و تکدر خاطر شود و به روی سکوها هم انتقال پیدا کند.‬


وی ادامه داد: خوشبختانه منتقمی و افشارزاده و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم بخوبی این مسایل را رعایت کردند.‬


به گزارش فارس، همچنین مهدی تاج در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم گفت: از مردم خوب ایران تشکر می‌کنم که بلیت الکترونیک را تهیه کردند بلیت الکترونیک طبقه اول تقریبا تمام شد و این اتفاق بسیار خوبی است. فقط 1000 بلیت الکترونیک در طبقه اول  باقی مانده که احتمالا امشب به طور کامل به فروش می‌رسد. البته در طبقه دوم تنها 4-5 هزار بلیت فروختیم. اگر به طور کامل بلیت این طبقه  به فروش نرفت در روز بازی  بلیت الکترونیکی یکبار مصرف به فروش می‌رسد که دیگر نیازی به کارت ملی برای فروش آن نیست.


وی افزود: سعی می‌کنیم بهترین بازی را از لحاظ نوع برگزاری مسابقه داشته باشیم و در کنار آن امیدواریم که بازی از لحاظ فنی هم خوب باشد. این بازی امتحان خوبی در مدیریت شهری هم هست که اورژانس، آتش نشانی و ... همه بتوانند یک جمعییت 80 هزار نفره را مدیریت کنند.


رئیس سازمان لیگ در مورد حقوق معوقع داوران و اینکه چه زمانی این حقوق پرداخت می‌شود، گفت: این حرف بسیار درست است و باید حق داوران را پرداخت کنیم. پرداخت پول به داوران لیگ برتر را از شنبه شروع می‌کنیم و امیدواریم که تا یکشنبه تمام حقوق لیگ جاری پرداخت شود. لیگ دسته اول دوم و سوم در گذشته دستمزدشان بر عهده سازمان لیگ نبود و به تازگی زیر نظر سازمان لیگ آمدند. بخشی از پول داوران این لیگ‌ها را به زودی پرداخت می‌کنیم.


انتهای پیام/

کلید واژه