قنبری: پرسپولیس و پیکان بازی سنگینی در جام حذفی داشتند

ساعت 01:01 چهار شنبه ۷ آبان ۱۳۹۳

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: به هارمونی خوبی از نظر بازی رسید‌ه‌ایم و این نشان از پیشرفت ما دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  کریم قنبری مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس گفت: در ابتدای صحبت‌هایم فرا رسیدن ایام عزاداری امام سوم شیعیان را تسلیت می‌گویم و همچنین به مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا که در سوگ پدرش نشسته هم تسلیت عرض می‌کنم.

وی درباره دیدار فردای پیکان مقابل پرسپولیس ادامه داد: هر دو تیم بازی سنگینی را در جام حذفی پشت سر گذاشتند و خستگی در بدن بازیکنان است و به دلیل برنامه‌ریزی 4 روز بعد از آن بازی سنگین باید در لیگ برتر هم بازی کنیم البته شرایط به گونه‌ای بوده که ما بیرون از تهران یک بازی سنگین کردیم و به همین دلیل بعضی از بازیکنان استراحت دادیم اما فردا نصرتی و ساموئل را به دلیل سه کارته بودن و کیوان وحدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته به شرایط هارمونی خوبی رسیده‌ایم که نشان از پیشرفت تیم ماست و امیدوارم فردا به یک نتیجه خوب و دلخواه برسیم.

قنبری تصریح کرد: ما نسبت به قبل بهتر بازی می‌کنیم و حتی در بازی با صبا با اینکه میزبان بودیم به دنبال برد بودیم اما روی ضدحمله گل خوردیم. در بازی با صنعت ساری هم نمی‌توان جام حذفی را پیش‌بینی کرد و دنبال این بودیم که بازی به وقت اضافه نرود اما آن مسابقات را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. با این همه شکل ساختاری تیم ما خوب شده و این باعث خوشحالی است که به مراتب بهتر بازی می‌کنیم و اگر این شرایط حفظ شود در نتیجه‌گیری هم بهتر می‌توانیم عمل کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: احمد جمشیدیان که به تازگی به ما اضافه شده بازیکن خود ما در سپاهان بوده و از شرایطش آگاهی داریم و او مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و فصل قبل بعد از طی کردن دوران نقاهت به استقلال پیوست و الان هم بدون مشکل از دیروز با ما تمرین می‌کند.

انتهای پیام/خ

کلید واژه