ابلاغیه مهم رئیس سازمان لیگ به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2015

ساعت 01:01 دو شنبه ۷ مهر ۱۳۹۳

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران موارد مهمی را به نمایند گان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ ، مهدی تاج با آرزوی موفقیت برای نمایندگان ایران جهت حضور قدرتمند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 موارد زیر را به آنها ابلاغ کرد:
1-    سهمیه بندی سال 2016 جام باشگاههای آسیا ارتباط مستقیم با عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات سال2015 داشته و لذا کسب جایگاه و نتایج درخشان موجبات ارتقا لیگ ایران و حفظ و افزایش سهمیه ایران اسلامی در سال آینده خواهد بود. لذا انتظار می رود با تشکیل ستاد ویژه برگزاری مسابقات در آن باشگاه برنامه ریزی و اقدامات اجرایی از هم اکنون در دستور کار قرار گرفته و حضور قدرتمندانه و شایسته در این رویداد بین المللی با آمادگی فنی تیمها و آنالیز حریفان پس از انجام قرعه کشی و تعیین رقیبان به عنوان رویکرد کاربردی مورد لحاظ قرار گیرد.
2-    اخذ آخرین اطلاعات و مقررات مسابقات جام باشگاههای آسیا و توجه به موارد تعیین شده و زمان بندی اقدامات در پاسخگویی و ارسال اسناد به AFC مورد توجه قرار گیرد.
3-    تهیه چک لیستهای اجرایی در بخش فنی، سرپرستی تیم، اداری- اجرایی، تشریفات، آماده سازی ورزشگاه و دیگر امور از اهمیت ویژه برخوردار بوده و در این رابطه سازمان لیگ آمادگی هرگونه همکاری و راهنمایی را دارد تا کلیه امور با پیش بینی و برنامه ریزی مناسب پیگیری و راهبری شود.
4-    بررسی دقیق وضعیت بازیکنان و کادر از حیث محرومیت و دیگر موارد برای جلوگیری از هرگونه مشکل بعدی مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.