بهروان : تعطيلي 12 روزه ليگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تدارکاتی در ایام مسابقات فیفا است

ساعت 01:01 شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گویی با سایت رسمی سازمان لیگ اعلام کرد: تعطیلی 18 روزه نداریم بلکه در تاریخ 24،25 و26 مهرماه جام حذفی با حضور 16 تیم لیگ برتر با 16 تیم صعود کننده از مراحل قبل در جام حذفی بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، بهروان اظهار داشت: بعد از برگزاری هفته  یازدهم لیگ برتر در تاریخ دهم و یازدهم مهرماه ، تیم ملی کشورمان در تاریخ 12 مهر که مصادف با مسابقات فیفا است، جهت حضور بهتر در مسابقات جام ملت های آسیا عازم پرتغال می شود و چند بازی تدارکاتی با تیمهای پرتغالی برگزار می کند .
وی افزود: در تاریخ 24 و 25 و احتمالا 26 مهر ماه جام حذفی با حضور تیمهای لیگ برتری برگزار می شود که  طی آن شانزده تیم صعود کرده از لیگ های دسته اول و دوم و 16 تیم لیگ برتری با هم به رقابت می پردازند،همچنین در تاریخ 3 و 4 آبان هم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را داریم . در تاریخ 29 و 30 مهر ماه هم هفته 12 لیگ برتر آغاز می شود.
این مقام مسئول در پایان گفت:بنابراین با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی و برگزاری مسابقات جام حذفی، تعطیلی رقابتهای لیگ برتر منطقی بوده و ما چاره ای به جز این کار نداشتیم.