باقری‌نیا: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نمی‌دانم آنالیزی که از بازی پرسپولیس داشتیم برای بازی فردا به کارمان می‌آید یا نه.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مجید باقری‌نیا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: ما تیمی هستیم‌ که امسال به لیگ برتر صعود کرده‌ایم و همه بازی‌ها برایمان سخت است. بازی با پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و با توجه به اتفاقاتی که در یکی دو روز اخیر افتاده این مسابقه برایمان از هر مسابقه دیگر سخت‌تر شد. اکنون نمی‌دانم آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم فردا به کارمان می‌آید یا نه و کادر فنی جدید، پرسپولیس را چگونه به میدان می‌فرستد.

وی ادامه داد: تیم ما به اندازه کافی برای این بازی انگیزه دارد. ما بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم که این هفته هم مثل هفته‌های دیگر بازی با کیفیتی ارائه کنیم و بتوانیم برخلاف هفته‌های گذشته به موفقیت هم برسیم.

وی خاطر نشان کرد: جمع و جور کردن تیم که در شهر دور افتاده‌ای باشد مشکل بوده چرا که امکاناتی که تیم‌های صاحب نام دارند ما نداریم حتی خیلی‌ها از من می‌پرسند چرا این تیم را خوب نبسته‌ایم اما باید بگویم 90 درصد بازیکنان تیم ما در لیست چهارم من بودند چرا که با خیلی از بازیکنان مذاکره کردیم اما آنها به بهانه دور افتاده بودن شهر و یا کمبود مسائل مالی ما را همراهی نکردند.

باقری‌نیا ادامه داد: وقتی بازیکنانی که می‌خواستیم نیامدند مجبور شدیم سراغ بازیکنان دیگر برویم و به همین دلیل من هم دوست داشتم بازیکنان تعیین‌کننده‌ای داشته باشم. باید در مورد بازیکن برزیلی هم بگویم که او دو جلسه با ما تمرین کرده و آماده نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا ترسی از کنار گذاشته شدن از تیم به دلیل کسب نتایج نامناسب ندارد افزود: به دلیل مشکلاتی که داشتیم خودم هفته گذشته استعفا کردم. ما مربیان حرفه‌ای هستیم که یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و من این آمادگی را دارم که هر کسی می‌تواند به تیم شهرم کمک کند جایم را به او می‌دهم.

باقری نیا در مورد اینکه برای بازی فردا محروم یا مصدومی دارد گفت: خوشبختانه هیچ محروم یا مصدومی نداریم.

انتهای پیام/د

کلید واژه